Skip to main content
Beantwoord

playbar stopt steeds na 30 seconden

De Playbar stopt steeds na 30 seconden. De roam en de play 1 blijven spelen

Beste antwoord door 106rallye

Ik zie dat je het over elke dertig seconden hebt en niet elk kwartier, waar ik van uitging. Dat is wel vreemd. Je zou een diagnose kunnen maken en met Sonos kunnen bellen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

10 Reacties

106rallye
  • 8439 reacties
  • 3 april 2025

Als (weder)vraag op je stelling: stopt met wat? Muziekservice, je eigen bibliotheek, TV-geluid?

• Auteur
  • Junior
  • 5 reacties
  • 3 april 2025

Als ik via Sonos de radio aan heb. (Tune in)

106rallye
  • 8439 reacties
  • 3 april 2025

Dat klinkt als een verbindingsprobleem. Hoe is je Playbar aangesloten (wifi of bekabeld)?gebeurt het ook bij Sonos Radio?

• Auteur
  • Junior
  • 5 reacties
  • 3 april 2025

Voor nu lijkt het even opgelost. Heb bij de play bar een optie uitgezet 

• Auteur
  • Junior
  • 5 reacties
  • 3 april 2025

Tv autoplay uitgevinkt. Zou dat een oplossing kunnen zijn?

106rallye
  • 8439 reacties
  • 4 april 2025

Als je TV elk kwartieer een signaal geeft, zou dat je Playbar laten stoppen. Maar dan zou hij dat bij Spotify ook doen, niet alleen bij TuneIN.

• Auteur
  • Junior
  • 5 reacties
  • 4 april 2025

Dat klopt, geprobeerd om spotify af te spelen, ook dan stopt de playbar na een korte tijd. Nu ik de autoplannen heb uitgevinkt blijft hij spelen. Weet iemand de logica hiervan?

106rallye
  • 8439 reacties
  • 5 april 2025

Dan lijkt het erop dat je TV elk kwartier een signaal geeft. Eventueel getriggerd door een ander aangesloten apparaat?

• Auteur
  • Junior
  • 5 reacties
  • 5 april 2025

Dan zou ik dat misschien bij de instellingen van de tv kunnen ontdekken. Heb je een idee welk ander apparaat zou kunnen triggeren? En weet je waar ik in de instellingen van de tv iets zou kunnen vinden?

106rallye
  • 8439 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2025

Ik zie dat je het over elke dertig seconden hebt en niet elk kwartier, waar ik van uitging. Dat is wel vreemd. Je zou een diagnose kunnen maken en met Sonos kunnen bellen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen