Skip to main content
Vraag

Hoe werkt een sonos boost?

Werking van de Sonos boost? Ik zie de boost in mijn lijst staan maar werken de speakers nu op de boost modus of niet? 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

10 Reacties

106rallye
  • 8416 reacties
  • 23 maart 2025

Heb je ooit de wifigegevens ingevuld in het systeem?

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1080 reacties
  • 23 maart 2025

Als het werkt zou ik het zo laten... Als je benieuwd bent kan je proberen de stekker er eens uit te trekken en kijk je wat er gebeurd.

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 24 maart 2025

Krijg nergens meer te zien hoe de boxen zijn verbonden? En twijfel of de boost dus actief is, signaal buiten is zwak namelijk 

Zjossss
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 93 reacties
  • 24 maart 2025

Ik zie dat het inderdaad verdwenen is bij “over je systeem”.

Maar je kunt via je browser nog info te zien krijgen.

typ het ip adres van een speaker in, met daarachter :1400/support/review

(192.168.xxx.xx:1400/support/review)

Je krijgt dan een pagina met lijstje met je speakers, tik op de betreffende speaker, en dan vouwt zich weer een lijstje uit

daart staat ook wireless info bij. Daar vind je wat je zoekt. (En nog veel meer)

De network matrix is ook interresant. Geeft inzicht in signaalsterkte en interferentie etc.

106rallye
  • 8416 reacties
  • 24 maart 2025

Daarom mijn vraag: kan je systeem wel via wifi? Als hij de gegevens niet heeft moet hij wel via de Boost.

Sinds de nieuwe app is dit inderdaad moeilijk te zien, daar heb je wel gelijk in.

Zjossss
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 93 reacties
  • 24 maart 2025

Hetb staat inderdaad niet meer bij “over je systeem”

je kunt het nog wel terug vinden via de browser.

typ het ip adres van een speaker in. Gevolgd door :1400/support/review.

Dus: 192.168.xxx.xx:support/review

je ziet een lijst met je speakers, kies degene waarvan je info wilt, er vouwt zich weer een lijstje uit daar kies je wireless info en daar staat wat je zoekt. 

Uit deze pagina kun je veel info halen.

de network matrix is ook interessant om ff te bekijken.

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 24 maart 2025

Het systeem kan zeker via wifi, heb een mesh netwerk wat snelheid van +300mb heeft. Echter denk ik dat een speciaal Sonos netwerk stabieler moet zijn (persoonlijk gevoel) 

106rallye
  • 8416 reacties
  • 24 maart 2025

Maar als je je wifigegevens nooit in het systeem hebt ingevoerd kan hij dus alleen maar via de Boost. Vandaar mijn vraag.

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 26 maart 2025

Jawel wifi gegevens zijn wel ingevoerd 

106rallye
  • 8416 reacties
  • 27 maart 2025

Dan zou je die dus kunnen verwijderen? Of heb je ook nog apparaten die geen Sonosnet doen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen