Skip to main content
Beantwoord

app blokkeert - vindt systeem niet meer - ... kan niet meer luisteren !

Ik word gek van de nieuwe app ! 

Momenteel zo erg dat app constant blokkeert, of maar de helft van mijn systeem vindt. Ook inloggen lukt niet, dan krijg ik melding dat ik geen verbinding heb (al de rest werkt wel prima) … 

Ik ben een totale leek dus zoek eigenlijk gewoon een simpele andere app of manier waarmee ik mijn sonosboxen kan bedienen ?

Want ik kan dus gewoon mijn boxen momenteel niet meer gebruiken :-(

Beste antwoord door Erooij

Een component bedraad verbinden en kijken hoever je komt.

Heb je ook een diagnose moeten maken van je systeem? Ik zou niet chatten maar bellen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4421 reacties
  • 8 april 2025

Ik zou Sonos even bellen.
Ook met de nieuwe app zou dit niet kunnen en moet er meer aan de hand zijn.

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Ik heb er net uur mee gechat .. geherinstalleerd, zowel app als box (toch eentje ervan al) - maar geraak niet meer in de app .. volgens hen ligt het aan het netwerk (maar al de rest werkt zowel op gsm als laptop) - enkel die app blokkeert … kan niets meer momenteel .. 

106rallye
  • 8467 reacties
  • 8 april 2025

Wat bedoel je met “de app blokkeert”?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4421 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Een component bedraad verbinden en kijken hoever je komt.

Heb je ook een diagnose moeten maken van je systeem? Ik zou niet chatten maar bellen.

ronvmeijer
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 304 reacties
  • 8 april 2025

Waarom werkt bij mij nou alles helemaal top en heb ik werkelijk nergens maar dan ook nergens last van (gehad). Niet dat ik dat graag wil, maar er moet iets zijn waardoor het bij mij en vele anderen wel goed gaat. 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1088 reacties
  • 8 april 2025