Skip to main content
Beantwoord

app blokkeert - vindt systeem niet meer - ... kan niet meer luisteren !

Ik word gek van de nieuwe app ! 

Momenteel zo erg dat app constant blokkeert, of maar de helft van mijn systeem vindt. Ook inloggen lukt niet, dan krijg ik melding dat ik geen verbinding heb (al de rest werkt wel prima) … 

Ik ben een totale leek dus zoek eigenlijk gewoon een simpele andere app of manier waarmee ik mijn sonosboxen kan bedienen ?

Want ik kan dus gewoon mijn boxen momenteel niet meer gebruiken :-(

Beste antwoord door Erooij

Een component bedraad verbinden en kijken hoever je komt.

Heb je ook een diagnose moeten maken van je systeem? Ik zou niet chatten maar bellen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4421 reacties
  • 8 april 2025

Ik zou Sonos even bellen.
Ook met de nieuwe app zou dit niet kunnen en moet er meer aan de hand zijn.

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 8 april 2025

Ik heb er net uur mee gechat .. geherinstalleerd, zowel app als box (toch eentje ervan al) - maar geraak niet meer in de app .. volgens hen ligt het aan het netwerk (maar al de rest werkt zowel op gsm als laptop) - enkel die app blokkeert … kan niets meer momenteel .. 

106rallye
  • 8467 reacties
  • 8 april 2025

Wat bedoel je met “de app blokkeert”?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4421 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Een component bedraad verbinden en kijken hoever je komt.

Heb je ook een diagnose moeten maken van je systeem? Ik zou niet chatten maar bellen.

ronvmeijer
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 304 reacties
  • 8 april 2025

Waarom werkt bij mij nou alles helemaal top en heb ik werkelijk nergens maar dan ook nergens last van (gehad). Niet dat ik dat graag wil, maar er moet iets zijn waardoor het bij mij en vele anderen wel goed gaat. 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1088 reacties
  • 8 april 2025

En echt sprake van een nieuwe app is er ook niet meer, dat is al bijna een jaar geleden.

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 15 april 2025

“app blokkeert” bedoel ik mee dat ik ofwel een wit scherm krijg, ofwel een scherm met wat lijkt alsof het aan het laden is maar komt er nooit door ..

Ik heb een “diagnose” moeten doen dénk ik (is weeral weekje geleden, sorry er even tussenuit geweest) maar lukte niet want vindt ofwel systeem niet, of blokkeert .. 

En idd , niet zo’n nieuwe app meer, maar omdat ik zo’n problemen had, ben ik even gaan googlen en blijkbaar zijn de problemen sinds de nieuwe app (daar had ik zelf nog niet bij nagedacht, maar was bij mij dus ook  - ik heb het màànden aangezien, het trage reageren, soms niets kunnen doen .. maar omdat ik dus nu niets meer kan/kon ging ik op zoek) 

Ik heb ook geen zin/tijd om vanalles te gaan uitzoeken, ik kén er ook niets van ..Sonos was net zo makkelijk voor leken zoals ik ;-)

Ik geef het dus op en ga op zoek naar ander systeem .. geen nieuwe sonos meer voor mij. 

ronvmeijer
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 304 reacties
  • 15 april 2025

Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar een ander systeem zal het vroeg of laat ook hebben. Vanzelf gebeurd dit niet in elk geval. 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1088 reacties
  • 15 april 2025

Als de app niet laad of je krijgt een wit scherm zou het ook zomaar eens aan je telefoon kunnen liggen. Updaten is vaak al een begin

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 16 april 2025

Kids hebben er ook last van op hun nieuwere phones .. en gsm is volledig up to date hoor. 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1088 reacties
  • 16 april 2025

Kun je een schermafbeelding delen hier wat je ziet en waar je tegenaan loopt?

106rallye
  • 8467 reacties
  • 16 april 2025

Traag starten van de app is meestal een verbindingsprobleem, waar de nieuwe app gevoeliger voor is dan de oude. Je zou eens kunnen kijken of er gekke zaken in je netwerk zitten (dubbele routers, access points, powerline verbindingen)….

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen