Skip to main content

Hoe kan ik de advertentie op het home scherm van de app permanent uitzetten. Ik kan hem wel wegklikken, maar ik krijg al mails, dus heb dze niet nodig.

Als ik de app open wil ik gewoon muziek afspelen of mijn wekker aanpassen. Geen advertenties bekijken voor apparaten die ik toch niet ga kopen.

Dat wil ik ook wel weten. 

Op de iPad kan ik hem niet eens wegklikken. En hij verschijnt eerder dan mijn services……

Tik op dat poppetje rechtsboven, kies dan App-voorkeuren en zet daar het schuifje bij Pop-upberichten toestaan naar links.

Het gaat mij niet om pop ups, maar om de advertentie midden op mijn scherm. Deze krijg ik niet weg:

Tik op dat poppetje rechtsboven, kies dan App-voorkeuren en zet daar het schuifje bij Pop-upberichten toestaan naar links.

De beschrijving lijkt niet te gaan over de advertentie op het home scherm, maar om nieuw gevonden apparaten op het netwerk.

Maar ik ga het in ieder geval proberen. Met deze fratsen van Sonos komt er toch geen nieuwe apparatuur.

Bovendien moet je het zien als je “remote control” daar krijg je toch ook geen advertenties op? Ik vind dit niet passend en wellicht zelfs nog een beetje misbruik maken van … een beetje van “voordat ik m’n auto kan starten moet ik een reclameboodschap op het scherm lezen (of maak ik nu iemand wakker) 😊