Skip to main content
Vraag

arc ultra volume gaat omhoog tot maximum zonder opdracht

Regelmatig springt het volumeniveau van de arc ultra naar 100, terwijl we rustig tv kijken.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

15 Reacties

ronvmeijer
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 302 reacties
  • 3 december 2024

Heb je niet toevallig je telefoon in je broekzak? Dat overkomt mij ook wel eens. 

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 3 december 2024

Nee

106rallye
  • 8406 reacties
  • 3 december 2024

Ik zou als het weer voorkomt een diagnose maken. En dan toch maar weer Sonos bellen: zij moeten kunnen zien waar de opdracht vandaan komt……

• Junior
  • 6 reacties
  • 12 december 2024

Hoe moet je een diagnose maken dan?. Ik heb vandaag hier ook al 2 keer last van gehad 😳

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1078 reacties
  • 12 december 2024

Dit is een tijdje terug al eens voorbij gekomen, had dat niet met de app van Ziggo te maken op de tv?

• Junior
  • 6 reacties
  • 12 december 2024

Ik heb geen ziggo dus dat is het probleem hier niet😉thanx voor het meedenken 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1078 reacties
  • 12 december 2024

Je hoeft niet eens klant te zijn bij Ziggo, als de app op je tv staat kan het al voor storing zorgen. 

https://nl.community.sonos.com/speakers-229124/geluid-beam-gen2-gaat-steeds-harder-6777821

106rallye
  • 8406 reacties
  • 12 december 2024
Marnixo schreef:

Hoe moet je een diagnose maken dan?. Ik heb vandaag hier ook al 2 keer last van gehad 😳

Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/submit-diagnostics. Binnen een kwartier nadat het gebeurd is. Daarna moet je bellen, uit zichzelf doet Sonos er niets mee.

• Junior
  • 6 reacties
  • 27 december 2024

Ik heb dus gebeld maar men heeft niets gevonden. Na vandaag 2 keer era 100 speakers geïnstalleerd heb weer 2 keer problemen gehad met het ineens omhoog schieten van de volume. Iemand inmiddels een oplossing?😢

106rallye
  • 8406 reacties
  • 28 december 2024

Was de diagnose gemaakt binnen en kwartier nadat de fout voorgekomen is?

• Junior
  • 6 reacties
  • 28 december 2024

Ja dat heb ik gedaan… nu net 10 minuten geleden weer!. Witte lampje op de Arc brand dan constant terwijl deze uit geschakeld is. Kan nu niemand bereiken bij Sonos 

• Junior
  • 6 reacties
  • 26 februari 2025

Al iemand hier met een oplossing?🧐

Arnold.M
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 27 februari 2025

Probeer eens wat er gebeurt als je infrarood bij de Arc uit zet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4392 reacties
  • 27 februari 2025

Je schrijft 2 maanden terug “ik kan nu niemand bereiken bij Sonos”, zijn ze nog steeds niet te bereiken, of hadden zij ook geen oplossing?

• Junior
  • 6 reacties
  • 27 februari 2025

Ik heb enkele keren contact gehad maar nog geen oplossing.

Het is nadien eigenlijk niet meer voorgekomen. Ik kon weer contact opnemen als het weer gebeurde. Nu deze week weer een aantal malen gebeurd maar geen reactie nog ontvangen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen