Skip to main content
Beantwoord

Stereopaar maken, genoemde afbeelding niet zichtbaar op smartphone

• 9 november 2020
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Tijdens het stereopaar maken via de app verschijnt de tekst “Tik terwijl je naar de voorkant van je Play1:'s gericht staat op de onderstaande afbeelding die”. De afbeelding ois niet zichtbaar op het scherm van mijn Samsung Smartphone zodat geen stereopaar gemaakt kan worden. In de controller op mijn laptop zie ik in het geheel geen optie om een stereopaar te maken.

Iemand een oplossing?

Beste antwoord door Weldoener

Alleszins bedankt. Ik heb de Sonos app geïnstalleerd op de tel van mijn vrouw, en dan werkt het perfect.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 Reacties

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 4 reacties
  • 9 november 2020

Ik ervaar dus precies het zelfde .

Kan de boxen niet meer koppelen en vind dat erg vervelend.  Hopelijk word dit snel opgelost. 

• Novice
  • 2 reacties
  • 27 februari 2021

Idd, ook hier hetzelfde probleem

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • 1569 reacties
  • 1 maart 2021

Dit kan mogelijk komen omdat het lettertype op je telefoon te groot staat ingesteld. Ik raad aan om dit kleiner te zetten of de stappen te doorlopen op een ander apparaat, bijvoorbeeld een tablet.

• Novice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2021

Alleszins bedankt. Ik heb de Sonos app geïnstalleerd op de tel van mijn vrouw, en dan werkt het perfect.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen