Beantwoord
Sonos systeem valt (deels) uit en skipt nummers
Al een paar weken ben ik aan het emmeren met mijn peperdure Sonos systeem waar ik ondertussen behoorlijk spijt van begin te krijgen dat ik het ooit heb aangeschaft. Wat heb ik; 2 x Play-5, 1 x Sub, 1 x Play-1, alles draadloos aangesloten op een voor professioneel gebruik aangelegd wifi-netwerk. Toch ook nog de Boost aangeschaft in de hoop dat daarmee het probleem zou zijn opgelost. Dat leek in eerste instantie zo, bediening van de apps was veel sneller en beter en geen uitval meer. Dat ging ongeveer een week goed, daarna weer hetzelfde verhaal. Ik gebruik enkel Spotify, bediening daarva via App op Win-pc, 1 Samsung Galaxy S8 en 1 S9. Alle apps al verwijderd, geupdated, ook het systeem. Probleem blijft bestaan. Speakers vallen deels of allemaal uit en nummers worden geskipt. Wat kan ik doen?
Beste antwoord door jereng
Bedankt. Wel bijzonder, gisteren heb ik van ellende een boombox neergezet om muziek te kunnen draaien, Sonos gaf aan een stuk door problemen. Vandaag al diverse uren zonder ook maar één storing.... geen idee wat er vannacht gebeurd is... Nieuwe update? Ik wacht dus even af met insturen van diagnose
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.