Ik kocht vandaag na lang beraad de Sonos Five. Helaas heb ik connectie problemen. Wanneer ik vlak bij de speaker ben is er geen probleem. Ga ik naar een andere kamer valt de muziek uit wanneer ik via AirPlay stream. Luister ik naar de radio blijft de muziek wel spelen, maar wil ik dan vanuit andere ruimte de app bedien dan krijg ik de melding “kan geen verbinding maken met Sonos”… Dezelfde melding komt ook in de app wanneer ik via AirPlay stream en de muziek wegvalt. Het is hier niet groot en alles is op 1 verdieping. Ik heb reeds de Five van de stroom gehaald, router uit, gewacht en weer alles gestart maar het probleem blijft. Niet echt hoopgevend bij een nieuwe dure speaker. Kan er iemand helpen?
Beantwoord
Sonos Five verliest steeds de verbinding met de app
Beste antwoord door Erooij
De booster kan ook voor problemen zorgen. Alles is afhankelijk van hoe het netwerk is opgebouwd en daar kan Sonos je bij helpen omdat zij mee kunnen kijken middels een diagnose van je systeem. Ik zou dus Sonos even bellen.
Eventueel kan je ook eerst de booster uitzetten om het vervolgens weer te proberen.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.