Skip to main content
Beantwoord

sonos app geraakt niet geïnstalleerd op mijn Samsung A50?

Wij kochten een sonos Arc   en Sonos move 2.

De sonos app geraakt niet geïnstalleerd op mijn Samsung a50   noch op de IPhone 12.

Via mijn tablet kan ik spotify streamen   maar geen radio app

Wie kan me wegwijs maken ? 

Beste antwoord door Marika

Heb de app moeten downloaden via Google.    De Arc werd door iemand van de winkel geïnstalleerd dachten we    maar enkel gekoppeld op ons internet.

Nu is zowel de Arc als de move op dezelfde account/ circuit gekoppeld.   Radiozenders  werken via Sonos radio of tuneln.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

14 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4364 reacties
  • 10 februari 2025

Je geeft niet aan wat en/of waar het dan misgaat. In dat geval wordt het ook erg moeilijk om een advies te geven.

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 11 februari 2025

Nieuw gekocht     app geraakt niet gedownload fout 801

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1073 reacties
  • 11 februari 2025

Kun je misschien aangeven waar en welke app je probeert te downloaden, er zijn hier best een paar handige leden die je graag willen helpen maar dan moet je iets duidelijker proberen te zijn. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4364 reacties
  • 11 februari 2025

https://support.sonos.com/nl-nl/article/error-801-when-updating-sonos

Fout 801 komt voor bij Sonos, maar dan staat de App wel al op je device. Je geeft nu aan dat de app niet geïnstalleerd kan worden. Dat lijkt vreemd, een app installeren zou geen fout mogen generen zeker niet op 2 verschillende devices.

Kan het zo zijn dat de app wel al geïnstalleerd is maar dat je geen verbinding kunt maken met je speaker(s)?

Om het allemaal voor jezelf wat simpeler gehouden lijkt het mij raadzaam om telefonisch contact op te nemen met Sonos zodat zij je door het proces kunnen helpen.

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 11 februari 2025
Ronald22 schreef:

Kun je misschien aangeven waar en welke app je probeert te downloaden, er zijn hier best een paar handige leden die je graag willen helpen maar dan moet je iets duidelijker proberen te zijn. 

De app staat inderdaad op mijn telefoon maar ik kan de Arc niet koppelen   ik kan niets aanklikken bv speaker of component     of    bestaande account    .

De move 2 is intussen geïnstalleerd op mijn tablet     en speelt spotify lijst   .   Volgens wat ik las zouden beide toestellen ook gekoppeld kunnen worden   zodat de Arc via de tv  bv radio afspeelt     en dat mijn man in een andere ruimte   met de move  dezelfde  zender kan luisteren .

Printscreens kan ik hier blijkbaar niet posten 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4364 reacties
  • 11 februari 2025

Eventueel de Arc (tijdelijk) verbinden met een lankabel.
Welke kleur led brand er op de Arc?

Welke app gebruik je?

Kan je niet kiezen voor je “speaker of component toevoegen”?

En printscreens kunnen toegevoegd worden hoor. Klik op de “bergjes”.

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 11 februari 2025

Even feedback     gebeld naar Sonos en vriendelijk geholpen.   Alles werkt en staat op onze telefoons geïnstalleerd. 

Dank u wel aan diegene die de moeite deden om mij verder te helpen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4364 reacties
  • 11 februari 2025

Kan je aangeven waar het fout was gegaan?

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Heb de app moeten downloaden via Google.    De Arc werd door iemand van de winkel geïnstalleerd dachten we    maar enkel gekoppeld op ons internet.

Nu is zowel de Arc als de move op dezelfde account/ circuit gekoppeld.   Radiozenders  werken via Sonos radio of tuneln.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1073 reacties
  • 11 februari 2025

Fijn dat nu alles werkt! Wel jammer dat je hulp verwacht van een winkel maar niet hebt gekregen. Veel plezier van jullie set.

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 12 februari 2025

Ja   en 75 euro betaald. 😒

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1073 reacties
  • 12 februari 2025

Dan ben ik toch wel benieuwd wat hij precies op internet heeft aangesloten? Hij heeft helemaal niets geïnstalleerd op jullie telefoon of tablet? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4364 reacties
  • 12 februari 2025

Voor dat geld hadden ze de hele straat kunnen aansluiten. Waarom ook niet teruggegaan naar de installateur om het te regelen?

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 12 februari 2025

Verkoper Vandenborre.    Vandenborre deed geen installaties maar hij kon wel helpen.

De app geïnstalleerd op mijn tablet deed hij wel  en op de telefoon ging het niet  tot ik via jullie tip contact nam met Sonos zelf.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen