Ik heb op twee verschillende locatie een Sonos Play 5 en one en ik blijf vechten met deze apparatuur. Tot grote frustratie op dit moment, omdat ik er uren mee bezig ben en op geen enkele manier geluid en deze set krijg. Mijn wifi en router opnieuw geïnstalleerd. De app opnieuw geïnstalleerd, alle procedures meerdere malen uitgevoerd. Ondanks dat wifi perfect werkt, ik op een meter afstand zit van mijn play 5, is mijn app minuten lang aan het scannen, maar hij vindt helemaal niets. Wat is dit toch een complex systeem en als ik op Trustpilot alle reviews lees van Sonos, dan beloofd dat niet veel goed (score 1,6 out of 5,0). Ben ik echt de enige met verbindsproblemen? En is er niet gewoon een oplossing te vinden zonder dat ik elke keer weer nutteloze updates moet uitvoeren. Waar is toch de tijd gebleven, dat je gewoon je geluidsinstallatie aanzet, en lekker muziek kunt luisteren. Ik zit elke keer weer met de vraag “Oeps zal hij het doen, ja of nee” Echt heel bijzonder dat dit merk nog zo goed wordt verkocht. Ik ben echt heel erg teleurgesteld in dit systeem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.