Skip to main content
Vraag

koppelen na app update

  • 10 May 2024
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Na update van 7 mei werkt mijn sonos systeem niet meer.

Het is na uren proberen gelukt om de Arc te koppelen. De overige 5 sonos speakers vindt hij niet meer.

Al van alles geprobeerd..reset, draadloos, bekabeld.. heb geen idee meer. Sonos support 70 minuten wacht tijd. Mail sturen kan niet. Chat is niet beschikbaar.

 

Iemand een idee wat te doen?

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Even de stekkers een poosje uit het stopcontact en dan nog eens proberen 

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem na de update van de Sonos-app gisteren. Als ik muziek wil luisteren kan ik de Five en Move wel samenvoegen, maar de Arc niet meer. Ik krijg telkens de melding: “er kan geen verbinding worden gemaakt, probeer het later opnieuw”.

Ik zie ze wel alle 3 in de app staan en kan ze ook apart laten spelen.

Rebooten van speakers en netwerk brengen geen oplossing.

Ik heb ook dit probleem, kan mijn ruimten groepen niet meer met elkaar groeperen om dezelfde muziek af te spelen. Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden inmiddels? Heb al vanalles geprobeerd maar helaas ze hebben er weer een zooitje van gemaakt bij Sonos.

Reputatie 7

Er zijn meer klachten over de gevoeligheid voor verstoringen op het netwerk bij de nieuwe Sonos software cq. app. Je zou zelf eens kunnen kijken of er zaken zijn die verstorend zouden kunnen werken (access points, wifiversterkers, meerdere routers). Maar je zou ook een diagnose kunnen maken en dan Sonos kunnen bellen.

Ik had ook al enige tijd dat ik op elk box muziek kon afspelen, maar een enkele box kon ik niet grouperen met andere. Ik heb het volgende gedaan om dit te verhelpen.

1- De box volledig gereset, maar nog niet geconfigureerd.
2- Sonos app verwijdert van mijn Iphone
3- app opnieuw geinstalleerd
4- ingelogd in de sonos app als eigenaar van het systeem
5- speaker toegevoegd via de app
6- update van de box uitgevoerd.

Succes!
 

Reageer