Ik heb mijn sonos one gekoppeld aan de beam g2 in de woonkamer. Dit werkt heel de dag prima (na handmatige koppeling) echter moet ik elke morgen deze koppeling opnieuw handmatig doen via de app. Beide apparaten zijn wel gewoon zichtbaar en het is maar een kwestie van twee klikken maar iedere keer wordt de connectie er weer uitgehaald.
Iemand enig idee hoe ik deze koppeling kan opslaan zodat dit niet elke dag opnieuw hoeft?
De reden voor het uit de groep gaan van de Beam kan gelegen zijn in de instelling ‘”Uit groep bij Aut. afspelen". Zie de instellingen van je Beam. Onthoud wel dat bij TV-geluid de gegroepeerde speaker 75ms achterloopt. Gegroepeerd houden van de speaker kan dus een echo tot gevolg hebben.
De reden voor het uit de groep gaan van de Beam kan gelegen zijn in de instelling ‘”Uit groep bij Aut. afspelen". Zie de instellingen van je Beam. Onthoud wel dat bij TV-geluid de gegroepeerde speaker 75ms achterloopt. Gegroepeerd houden van de speaker kan dus een echo tot gevolg hebben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.