Skip to main content
Beantwoord

Sonos Port op receiver heeft last van de bass van de muziek

Hallo,

Ik heb al wat jaartjes een 5.1 home cinema set op een Onkyo receiver.

Nu heb ik een port aangeschaft en via de tulip kabels aangesloten op de receiver. De bass van de muziek zorgt er echter voor dat er een knettert geluid bij elke bas uit de speakers komt. Dit is wel bij een bepaald volume. Bij een lager volume komt dit niet voor. Bij een bepaalde grens (of bass) treed dit probleem op.

Komt dit vaker voor of is er iets mis met mijn port of set op? Is er manier hoe ik dit voorkomen? 

Online heb ik nog niet iemand gevonden met dit probleem.

Beste antwoord door Broomer

Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar heb ik de port aangesloten op de draaitafel ingang van de receiver. Deze ingang veranderd of versterkt het signaal.

Op een andere ingang komt er wel goed geluid uit.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

• Auteur
  • Novice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 maart 2021

Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar heb ik de port aangesloten op de draaitafel ingang van de receiver. Deze ingang veranderd of versterkt het signaal.

Op een andere ingang komt er wel goed geluid uit.

106rallye
  • 8420 reacties
  • 3 maart 2021

De ingang versterkt het signaal juist niet. De phono-ingang van een versterker is bedoeld voor onversterkte signalen. Omdat de Port een versterkt signaal aanbiedt is hij veel te luiden is het geluid slecht.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen