Skip to main content
Beantwoord

Sonos Ace 2x in twee kamers

Marcian
Forum|alt.badge.img

Ik heb een kamer met o.a. een Arc en TV en de andere kamer met o.a.een Beam Gen2 en TV.

Kunnen we met twee Aces overschakelen naar ieder de eigen TV? Dus 1 naar de Arc en 1 naar de Beam?

Beste antwoord door Astrid L

Hé ​@Marcian , welkom in de Sonos community! 

Je kan inderdaad beiden met de Sonos Ace overschakelen naar de Arc en Beam. Hou er wel rekening mee dat de soundbars slechts één koppeling toelaten. Al lijkt me dat geen probleem te zijn, gezien jullie elk apart op een soundbar willen overschakelen tijdens het kijken, als ik de vraag correct lees?

Voor meer informatie kan je ook steeds terecht op onze support-pagina, bij het artikel over het overschakelen van TV-geluid naar je Sonos Ace.

Hopelijk helpt dit. 😄

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 24 maart 2025

Hé ​@Marcian , welkom in de Sonos community! 

Je kan inderdaad beiden met de Sonos Ace overschakelen naar de Arc en Beam. Hou er wel rekening mee dat de soundbars slechts één koppeling toelaten. Al lijkt me dat geen probleem te zijn, gezien jullie elk apart op een soundbar willen overschakelen tijdens het kijken, als ik de vraag correct lees?

Voor meer informatie kan je ook steeds terecht op onze support-pagina, bij het artikel over het overschakelen van TV-geluid naar je Sonos Ace.

Hopelijk helpt dit. 😄

Marcian
Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 24 maart 2025

Ja klopt, een Ace overschakelen op de Arc en tegelijkertijd de andere Ace op de Beam. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen