Skip to main content
Vraag

nummers toevoegen aan spotify

Forum|alt.badge.img

Hallo,

weet iemand of het op een of andere manier alweer mogelijk is om nummers vanuit Sonos toe te voegen aan een spotify playlist?

sinds de dramatische update van maanden terug kan dit niet meer en bedien ik Sonos met een oude iPad die gelukkig de update niet aankan.

beetje stom om niet m’n telefoon te kunnen gebruiken. Al iets op gevonden? 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 Reacties

106rallye
  • 8385 reacties
  • 14 maart 2025

Volgens mij kon je helemaal nooit nummers van Spotify toevoegen aan Spotify playlist, enkel aan een Sonos playlist. Spotify playlists maak je in de Spotify app - Sonos neemt deze over.

Of bedoel je niet wat ik denk dat je bedoelt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • 9 reacties
  • 14 maart 2025

Dank voor je reactie. Voor de beruchte update kon je vanuit Sonos nummers toevoegen aan een spotify playlists.
Gelukkig heb ik m’n oude iPad nog want blijkbaar kan het nog steeds niet in de vernieuwde app.

Drama 

106rallye
  • 8385 reacties
  • 15 maart 2025

Echt? En dat werkte dan door naar de playlists in de Spotify-app?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • 9 reacties
  • 15 maart 2025

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 15 maart 2025

Staat dat nummer dan ook echt in de Spotify playlist als je de Spotify app gebruikt bijvoorbeeld in de auto?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • 9 reacties
  • 15 maart 2025
Ronald22 schreef:

Staat dat nummer dan ook echt in de Spotify playlist als je de Spotify app gebruikt bijvoorbeeld in de auto?

Yes! Ik heb al mijn playlists zo samengesteld. Spelen op Sonos en alles wat me bevalt gooi ik in een playlist. In de auto speel ik ze vanuit spotify.

Geloof me, het is de moeite waard; koop een oude iPad en installeer de oude versie van Sonos. 
Ik baal elke keer zo dat dit vanuit de nieuwe app niet werkt dat ik m dan maar liever deïnstalleer .

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 15 maart 2025

De oude versie van Sonos kan niet naast de nieuwe versie draaien. Hoezo een oude iPad kopen en daar de oude versie opzetten? Je zult dan, indien mogelijk, alles moeten downgraden en dan maakt de iPad niet uit.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • 9 reacties
  • 15 maart 2025

Mijn oude iPad draait de oude versie van de Sonos 2 app.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • 9 reacties
  • 15 maart 2025

Staat non-stop bovenin een melding dat het besturingssysteem te oud is om te updaten maar werkt perfect.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 15 maart 2025

Dan heb je dus mazzel dat je dat hebt, maar een oude iPad kopen en daar een oude versie opzetten is natuurlijk onmogelijk omdat je die versie niet meer kunt krijgen. En mogelijk krijg je ook problemen met firmware wanneer je daar ook geüpgraded hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Junior
  • 9 reacties
  • 15 maart 2025

Daar zeg je wat. 
Ik ga zuinig zijn op het ding 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen