Skip to main content
Vraag

Radio zenders in favorieten

• 17 juni 2024
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heb op mijn mobiel in de sonos app 2 radio stations opgeslagen, radio 10 60&70 en radio 5

Als ik luister naar radio 5 en wil overschakelen naar radio 10 dan blijft het geluid van radio 5 te horen,

krijg wel radio 10 icoon te zien, hoe kan ik dit oplossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

106rallye

Bij welke muziekservice is dit? TuneIn, Sonos Radio? Wat als je de favorieten een verwijdert en opnieuw aanmaakt?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 17 juni 2024

Sonos radio 

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 29 juni 2024

Ik heb dat ook regelmatig

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 29 juni 2024

Probleem nog steeds niet opgelost, heb de stekkers uit het stopcontact gehad enz. maar geen resultaat.

Wel een probleem erbij gekregen, het geluid van de tv valt soms geheel weg, via de afstandbediening op + knop drukken en geluid komt terug. Heb al vele jaren de Sonos Playbar en geen problemen gehad, deze problemen sinds 2024

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 29 juni 2024

Heb de aanbevelingen (welke staan bij probleem

ronvgs schreef:

Ik heb dat ook regelmatig

Heb de aanbevelingen (welke staan bij probleemoplossingen) uitgeprobeerd echter zonder resultaat.

Nu is er wel een probleem bijgekomen, het geluid van de tv valt soms weg, als ik op de + knop van de afstandsbediening druk komt het geluid terug. We hebben al jaren deze Samsung tv en geen enkele problemen ondervonden, echte sinds 2024 hebben we er last van. De updates worden uitgevoerd.

Wie het weet wat het probleem is en hoe deze te verhelpen ik lees het graag.

106rallye

Wordt het lampje op de soundbar ook groen? Dan is het een bekend probleem. Sonos werkt eraan.

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 30 juni 2024

Bedoel je het lampje aan de rechterkant?  Heb ik niet opgelet, dan wacht ik de volgende update af.

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 30 juni 2024

Inderdaad het lampje bij aan en uit schakelen is groen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen