Skip to main content
Vraag

Source Level instellen van de Lijningang, switch tussen BT ontvanger en platenspeler

In de nieuwe geweldige app (...), waar kan ik de source level instellingen vinden? Staat op 10 (denk ik) voor mijn BT ontvanger, maar wil m gevoeliger zetten (2) voor een platenspeler. Ik gebruik een Amp.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 Reacties

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 28 mei 2024

Hoi, in de nieuwe app kan je die vinden onder:

Systeem instellingen:

daar kies je het betreffende device ( amp )

Naar beneden scrollen naar lijn ingang

daar vind je de optie volume van bron

succes,

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 28 mei 2024

Systeem instelling, dat is het tandwieltje rechtsboven?

Op het blad systeem instellingen zie ik dan mijn ruimte (woonkamer) met de Amp >

Dan kom ik in de ruimte met de producten Amp (en twee One SL)

ik zie Naam, producten, Geluid, Home-cinema en Hardware.

Dus geen Lijningang.

ik gebruik overigens de Apple IOS app

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 28 mei 2024

Hier gebruik ik een ipad met ios versie 80.01.11, en sonos devices op versie 16.2

Vreemd dat je geen lijningang hebt, deze staat bij mij tussen de Home-Cinema en Hardware

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 29 mei 2024

Bijzonder, Lijningang staat er bij mij niet bij. Ik ga de app wel even opnieuw installeren. Dank voor de hulp in elk geval, ik begon al aan mijzelf te twijfelen…

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 29 mei 2024

Ben benieuwd of het herinstalleren dit voor je gaat oplossen.

Wat de nieuwe app en architectuur in ieder geval wel laat zien, los van missende functionaliteiten, is een enorme wisselend en onvoorspelbaar gedrag. 

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 29 mei 2024

Geen effect helaas. Probleem was op beide Apple devices, dus zal wel aan de bron (Sonos app) liggen. Ik zal toch niet alles opnieuw moeten configureren? Vervelend in elk geval, Sonos in control over MIJN apparatuur, dat schuurt...

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 29 mei 2024

Schuurt zeker, en was er maar controle.

alles opnieuw installeren zou ik zelf niet 1,2,3 aan durven. Dit omdat er voldoende reacties zijn van gebruikers die het systeem helemaal niet meer in bedrijf krijgen.

zou fijn zijn als Sonos logfiles uit je systeem kan beoordelen.

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 29 mei 2024

Dan wacht ik dat ook nog maar even af. Ik mis de oude TuneIn ook, daar kon je rechtsreeks een URL van een internet station invoeren, geen idee of en waar dat nu kan. Beperkingen, beperkingen….

106rallye
  • 8419 reacties
  • 29 mei 2024

Zou het via de TuneIn app niet lukken?

Om de Line in te kunnen zien moet er misschien iets op worden aangesloten. Misschien de BT ontvanger even aanzetten?

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 29 mei 2024

Platenspeler hangt er nu aan, ik zal het eens proberen te wisselen. Thx

106rallye
  • 8419 reacties
  • 30 mei 2024

En met de platenspeler doet de Line in het wel?

• Auteur
  • Novice
  • 6 reacties
  • 30 mei 2024

Ik hoor de platenspeler wel, maar heel zacht. Ik heb de Line-in ooit voor de BT ontvanger op standje 10 (hoog) gezet. Ik wil proberen een andere instelling te doen, maar de instellingen voor line-in zijn dus helemaal verdwenen. Hij zit er dus wel op, doet 't ook maar kan m niet instellen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen