Sinds een tijdje zit de Sonos Roam in continue slaapstand. Bij opladen (direct met kabeltje) brandt oranje lampje, maar verder gebeurt er niets. Bij het opladen via standaard Sonos oplaadvoetje geen enkel lampje. Hoe krijg ik ‘m uit zijn slaapstand?
Als je al meerdere opladers hebt geprobeerd zonder resultaat en als de Roam niet reageert op een fabrieksreset of op een force reboot, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze Support. Als het product defect blijkt te zijn, kunnen mijn collega's advies geven over de volgende stappen. Ik hoop dit helpt.
Thanks voor meedenken! ik heb me al wezenloos gedrukt op dat knopje en via usb lang lang opgeladen. Dan ga ik maar achterhalen hoe ik de roam kan terugsturen naar Sonos.
Als je al meerdere opladers hebt geprobeerd zonder resultaat en als de Roam niet reageert op een fabrieksreset of op een force reboot, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze Support. Als het product defect blijkt te zijn, kunnen mijn collega's advies geven over de volgende stappen. Ik hoop dit helpt.
Ik heb een soortgelijk probleem met Roam. Hij staat in slaapstand op de app en ik kan hem niet activeren. Wanneer ik echter op ‘play’ druk, speelt hij wel de laatst gekozen playlist af. Maar ik kan dus geen andere muziek kiezen of sluimer instellen. Al een reset gedaan, zonder resulaat.
Mijn overige Sonosproducten heb ik al jaren zonder ooit problemen te hebben gehad. Het verwondert me dat deze Roam zo snel gebreken vertoont.
Sluit een zware usb lader aan gewoon via de usb c aansluiting en zet hem dan op de draadloze lader. Dus twee laders tegelijk en druk dan op het aan uit knopje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.