Beste mensen, ik heb een L vormige kamer, in het korte deel van de L staat links mijn televisie en rechts zit ik, de Beam staat bij de TV voet en Sub ernaast en de One SL links en rechts achter me.
Ik ben heel tevreden over het geluid zoals ik zit in de opstelling als ik TV kijk, in lange deel van de L zit mijn keuken en ook eettafel, als ik daar ben dan zou ik het om prijs stellen om daar ook geluid te hebben.
Is het mogelijk om bij mijn setup er nog 2 keer de One SL bij te nemen en die in de beide hoeken van lange deel van de L te plaatsen?
Moet ik dan een set nemen (L+R) of regelt de app dat allemaal zelf?
Ik zit dus om het kamervullend te krijgen te denken aan totaal 4 keer de One SL op te stellen.
Beantwoord
Aanvulling bij Beam en Sub Mini en 2x One SL LS.
Beste antwoord door Erooij
Je kunt er daar 2 in stereo zetten. Deze komen in een aparte “kamer” te staan zoals Sonos dat noemt. Je kunt vervolgens de 2 ontstane kamers groeperen om over alle speakers geluid te krijgen.
Bij tv-geluid zal er een kleine vertraging ontstaan bij de stereo-opstelling. Bij muziek streamen geen vertraging.
De vertraging kan hinderlijk zijn doordat er een echo ontstaat.
De “kamer” met de surround-opstelling kan niet mee4 speakers bevatten dan je al hebt. Vandaar de aparte “kamer”.
Uiteraard kan je ook 1 speaker plaatsen ipv de 2 in stereo. Bijvoorbeeld 1 Era.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.