Ik heb een Sonos Era 100 en een Playstation 4. Nu wil ik het geluid van de PS4 naar de Sonos hebben. Kan dat via de optische out van de PS4 en dan naar Sonos usb-c lijn in? Of zijn er andere mogelijkheden?
Alvast bedankt!
Ik heb een Sonos Era 100 en een Playstation 4. Nu wil ik het geluid van de PS4 naar de Sonos hebben. Kan dat via de optische out van de PS4 en dan naar Sonos usb-c lijn in? Of zijn er andere mogelijkheden?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door 106rallye
Elke analoge aansluiting bij Sonos heeft een minimale vertraging van 75ms om te zorgen dat andere Sonos devices ermee gesynchroniseerd lopen - ook al heb je geen andere devices.
Zo’n converter zou deze kunnen zijn (geen ervaring mee, via google): https://www.bol.com/nl/nl/p/digitaal-naar-analoog-audio-omzetter-3-5-mm-versterker/9300000034737275/?Referrer=ADVNLGOO002013-S--9300000034737275&gclid=CjwKCAjwjaWoBhAmEiwAXz8DBeZqHmcxLzP6AB98N2A87eGkhBmc0L0VCBiwJjIdwxy9hcih7Kw_wxoCEIgQAvD_BwE
Voor geluid van een Playstation (en dus een TV) heeft Sonos de soundbars die digitaal via HDMI aangesloten. De Sonos Ray wordt via optisch aangesloten en zou dus evt. rechtstreeks aan de PS4 kunnen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.