Sinds een week lukt het niet meer op een play 1 van mijn systeem te resetten.
het lampje blijft oranje knipperen, wordt niet groen en er wordt als ik bij toevoegen stappen heb doorlopen geen accoustisch signaal afgespeeld.
als vele malen opnieuw tracht3n resetten.
Hoe nu verder graag een suggestie of oplossing
Beste antwoord door Dari W
Hallo @peterwestenberg ,
Welkom op de Sonos community!
Kan je proberen een internetkabel in de play:1 te stoppen. Dan nogmaals het reset proces uitvoeren en kijken of het lukt om hem groen te laten knipperen?
Als hij niet direct groen gaat knipperen wanneer je dit probeert is dat oke. Laat hem in dat geval 5-10min met de internetkabel in het stroom staan. Hij zou dan uitzichzelf alsnog groen moeten gaan knipperen.
Kan je proberen een internetkabel in de play:1 te stoppen. Dan nogmaals het reset proces uitvoeren en kijken of het lukt om hem groen te laten knipperen?
Als hij niet direct groen gaat knipperen wanneer je dit probeert is dat oke. Laat hem in dat geval 5-10min met de internetkabel in het stroom staan. Hij zou dan uitzichzelf alsnog groen moeten gaan knipperen.
In dat geval zou ik eventjes contact opnemen met onze technische support want dan hebben wij waarschijnlijk met een netwerkcommunicatie probleem te maken, dus waar dat exact misgaat op dit moment durf ik niet te zeggen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.