Doel van de groep "Muziekaanbevelingen voor Sonos"

  • 28 September 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge +1

Waar gaat deze groep precies over?

Hoi allemaal, in deze groep draait het om gezellige gesprekken over het gebruik van Sonos om je muziekervaring te verbeteren. Deel je inzichten en ervaringen over alles wat met muziek te maken heeft, of het nu gaat om mono, stereo of Atmos.

Laten we samen ontspannen en praten over muziek, en ontdekken hoe we het maximale uit de muziek kunnen halen die we zo graag beluisteren. We willen verschillende onderwerpen bespreken, zoals het ontdekken van nieuwe muziek en hoe anderen muziek in hun dagelijks leven integreren. En als je ooit problemen hebt met het afspelen van je muziek op je Sonos, plaats dan gewoon een nieuwe post in onze categorieën. Onze community en moderators staan klaar om je te helpen. Proost! 🎶


3 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik vind dat een heel goed idee. Muziek is mijn leven (het maken ervan en het luisteren ernaar). Ik ben super tevreden over m’n Sonos installatie die ik in 2023 aangeschaft heb. 

 

Ik ben ook superblij met Sonos Radio in HD-Audio. Iets anders luisterrijk nauwelijks tot niet.

Ik ben benieuwd.

Reputatie 4
Badge +2

Verder gebeurd er hier niet zoveel dus. Weten de mensen nog niet genoeg dat dit onderdeel bestaat?

Reputatie 3
Badge +1

Hier ook een muzikant (o.a.gitaar). Denk dat deze “nieuwe” groep nog wat moet groeien.. Aangezien de meesten hier een bezoek brengen vanwege een probleem kan dat nog lastig worden. Ook zie ik wel overeenkomsten met de Owners Cafe groep? Ik juich deze groep van harte toe want wat hier nog ontbreekt zijn gebruikerservaringen anders dan een probleem ondervinden met je Sonos spullen. 

Reageer