Beantwoord
Reclame bij starten radio
Ik stel altijd Sky Radio in om mee wakker te worden. Sinds enige tijd, hoor je bij het starten van de radio eerst een reclame die eigenlijk dwars door de muziek komt. Want als de reclame voorbij is, kom je midden in een liedje. Ik vind dit echt super irritant. Meerdere mensen die dit hebben? En belangrijker: hoe kom je er vanaf???
Beste antwoord door Tim S
22MusicLover22 schreef:
Ik denk inderdaad dat Sonos eens zelf de mogelijkheid moet bieden om zelf radiostations url's toe te voegen, anders zullen wij klanten gaan adviseren om iets anders te zoeken. Ik heb ook het idee dat de hoeveelheid reclame afhangt vanaf welk ip adres je Sonos gebruikt. Dus Sonos. Doe er wat aan.
Sonos heeft de mogelijkheid een URL toe te voegen via de desktop controller, deze komt dan in de Mijn Radio stations te staan.
Verder hebben we al vaker verwoord dat wij de speaker maker zijn, niet de muziek leverancier, wij bieden radio aan afkomstig van TuneIn, en Tunein verwerkt geen reclame in hun streams, maar het radio station zelf.
Dus als je handmatig een URL invoert van een radio station, zal je waarschijnlijk exact de zelfde reclame ervaren.
Dit is nou eenmaal nodig, omdat anders radio stations geen inkomsten hebben en mogelijk zullen verdwijnen als deze dus geen inkomsten hebben.
Tevens verneem ik graag of u Sonos voor ons verkoopt en vanuit welke winkel u dit zou doen, dan zal ik dit bericht naar je account manager doorzetten die mogelijk even contact zal opnemen omtrent onze verdere samenwerking.
Mocht u geen Sonos voor ons verkopen dan vraag ik me af waarom er zo'n dreigement word gedaan om een probleem wat niks met Sonos te maken heeft.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.