Telkens als ik de volumeknop op de ab indruk dan hoor je een irritant toontje uit de Arc. Het geldt voor zowel de afstandsbediening van de Ziggo Next als de Sonos afstandsbediening. Dit was voorheen niet het geval.
Hebben hier nog meer mensen last van?
Beste antwoord door Astrid L
He @NickDo ! Eerst en vooral: welkom in de Sonos community. 🙌
Heb je de mogelijkheid om te testen met een andere afstandsbediening, om te kijken of het geluid zich dan nog steeds voordoet?
Dat is mij niet bekend. Weet je zeker dat dit niet uit de app zelf komt? Is het ook wanneer je de TV harder of zachter zet? Het komt me niet bekend voor. Wordt het geluid ook harder of zachter naar mate je het volume veranderd?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.