Skip to main content
Beantwoord

Thomson TV -> Beam -> Apple TV geluid niet synchroon

Vrij goedkope tv van Thomson waar een Apple TV met HDMI op aangesloten is. En op te Apple TV is een Sonos beam aangesloten ook met HDMI. Op de een of andere manier is het geluid op de beam nooit synchroon met het beeld op de tv. Heeft het zin om duurdere HDMI kabels te kopen om de beperkingen van te goedkope kabels uit te sluiten? Welke zou ik dan moeten aanschaffen?

Beste antwoord door Senti79

Nee staan geen verbeteraars meer aan. Zojuist geluid van tv van pcm naar pass through gezet en die lijkt het te verhelpen. Fingers crossed

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1 maart 2025

Duurdere kabels zijn niet nodig de kabels die Sonos bij de soundbar levert zijn goed.

• Novice
  • 1 maart 2025

Vrij zeker dat ik niet de originele aan het gebruiken ben 😀 welke zou ik het beste kunnen kopen?

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1 maart 2025

Heb je niet de mogelijkheid om de beam rechtstreeks op je tv aan te sluiten dan inplaats van je Apple tv 

• Novice
  • 1 maart 2025

Ik had het verkeerd beschreven inderdaad. Apple TV zit met HDMI naar tv en de beam zit met HDMI naar tv.

106rallye

Heb je beeldverbeteraars aan staan op de TV?

• Novice
  • 2 maart 2025

Nee staan geen verbeteraars meer aan. Zojuist geluid van tv van pcm naar pass through gezet en die lijkt het te verhelpen. Fingers crossed

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen