Als wij luisteren naar de radio met onze sonos Playbar, onderbreekt de uitzending geregeld voor een paar minuten en hervat dan, of hij blijft haperen, net zoals een plaat die blijft hangen.
Hetzelfde gebeurt ook als hij het geluid van de tv weergeeft.
Als ik de netspannings voeding onderbreek en terug inschakel werkt de soundbar weer goed voor een paar dagen en dan begint weer hetzelfde.
Kunnen jullie een oplossing geven voor dit euvel.
Beste antwoord door Erooij
Alle Sonoscomponenten van de stroom en ook de router. Vervolgens na een minuutjes router weer opstarten, wachten tot die weer helemaal goed staat en dan de Sonoscomponenten weer aan de stroom.
Staan diverse meldingen op dit forum waaruit blijkt dat dit de oplossing biedt. Van mijn kant natuurlijk geen garantie.
Micht het probleem vervolgens blijven bestaan dan zou ik even net Donos bellen. Dit is een gebruikersforum, waarbij gebruikers elkaar proberen te helpen en waarbij Sonos meeleest. Hulp gaat via hun helpdesk.
Het zou Sonos zo ontzettend sieren wanneer ze veel opener zouden zijn over mogelijke software problemen en problemen met services.
Het blijft nu steeds maar gissen wat er aan de hand is. Vermeld gewoon op de site welke mogelijke verstoringen in onderzoek zijn en wat je eventueel zelf kunt proberen om het al dan niet tijdelijk op te lossen.
Vermeld dan ook direct welke storingen verholpen zouden moeten zijn met een update. Ook dat blijft momenteel nogal vaag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.