Beantwoord

Sonos Beam krakend geluid

  • 23 September 2018
  • 3 reacties
  • 952 Bekeken

Ik heb sindskort een Sonos Beam en deze kraakt ontzettend bij een iets hoger volume (rond de 40 op Netflix). Heb al van alles geprobeerd. PCM ipv Dolby Digital op de Samsung smart tv, stereo op Netflix ipv 5.1, optisch ipv HDMI Arc maar niets werkt. Zijn hier oplossingen voor of is het simpelweg een defecte Beam? Heb een diagnotische test gedaan, nummer: 704233560.
icon

Beste antwoord door Frank N 25 September 2018, 12:55

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Kluif, dat zal een erg storend probleem zijn. Goed om te weten dat je hetzelfde hebt wanneer je de Beam met een optische kabel aansluit. Ik zie namelijk dat de Beam de data niet goed lijkt binnen te krijgen. Dit wijst voor mij erop dat het mogelijk aan de tv ligt.

Als test wil ik je vragen om de Beam met HDMI ARC of optisch aan te sluiten op een ander apparaat. ARC zal lastig zijn maar hopelijk kan je met het optische verloopstuk uit de voeten. Bijvoorbeeld op je tv-decoder.

Ik hoor graag wat daar het resultaat van is. Maak gerust een diagnose wanneer het zo zit aangesloten, dan kijken we of dezelfde foutmeldingen daarin voorkomen.

Hallo,

 

Ik heb ook het probleem dat mijn Beam in combinatie met 2x play:1 kraakt. Laag volume, hoog volume, maakt niet uit. Ik heb hem op de HDMI ARC aangesloten. Het systeem is als surround ingesteld.

Diagnosenummer: 192986631

alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo,

 

Ik heb ook het probleem dat mijn Beam in combinatie met 2x play:1 kraakt. Laag volume, hoog volume, maakt niet uit. Ik heb hem op de HDMI ARC aangesloten. Het systeem is als surround ingesteld.

Diagnosenummer: 192986631

alvast bedankt.

Wil je verzoeken onze support te bellen voor dit probleem.

Contact gegevens kan je vinden op de volgende webpagina.