Skip to main content
Beantwoord

muziek wordt na een half uur automatisch uitgeschakeld door vermoedelijk nieuwe televisie

• 4 december 2024
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Sinds enkele dagen in bezit van de Philips 48OLED809 - Ambilight (2024) de optische kabel is nu aangesloten op deze televisie voorheen zat deze aangesloten op de media box next omdat onze oude televisie geen optische uitgang had.
Sinds deze omzetting gebeurt er iets vreemds hiervoor echt nooit last van gehad.
Tijdens het luisteren naar muziek schakelt na een half uur de muziek automatisch uit als we dan in de app kijken staat deze op televisie en ingesteld op 10% maar de televisie wordt niet ingeschakeld.

Als wij de muziek weer aanzetten dan gebeurt na een half uur exact hetzelfde wie weet raad?
Het terugplaatsen van de optische kabel in de media box next heb ik nog niet getest.
Alvast enorm bedankt voor jullie reacties

Beste antwoord door 106rallye

Het lijkt er dus op dat (sommige) Philips TV(s) elk half uur een signaal via optisch naar de soundbar sturen, die daarop overschakelt naar de TV. Vervelend.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 Reacties

• Auteur
  • 163 reacties
  • 15 december 2024

Geen flauw idee wat deze televisie er toe beweegt om dit te doen.

mocht iemand als nog het antwoord weten Ben gewoon nieuwsgierig hoe dit kan.

de optische kabel weer terug geplaatst en alles werkt weer naar behoren😃

(Wilde eerst bij de aanschaf van deze nieuwe televisie gelijk overstappen naar een mediabox next mini, maar goed dat ik dit niet gedaan hebt)

106rallye
  • 8387 reacties
  • 15 december 2024

Dit gaat over je Playbase? Heb je de Ziggo app op de TV staan? Gebeurt het ook als je die verwijdert?

• Auteur
  • 163 reacties
  • 15 december 2024

Ja dit gaat inderdaad over de Playbase

we hebben geen app van Ziggo op de televisie staan.

106rallye
  • 8387 reacties
  • 15 december 2024

Hangt er nog iets anders aan de TV die dit zou kunnen veroorzaken? Wat als je dat even ontkoppelt?

• Auteur
  • 163 reacties
  • 15 december 2024

Bedankt voor het meedenken nee er hangt verder niets aan de televisie.

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 16 december 2024

Waarom luister je muziek via de ziggo app terwijl je tonnen aan zenders kan ontvangen direct op je Playbase

• Auteur
  • 163 reacties
  • 17 december 2024

Ik luister helemaal geen radio via de Ziggo app, weet niet hoe je daarbij komt.

• Novice
  • 1 reactie
  • 8 februari 2025

Wij hebben hier ook last van bij Playbar en beam. (Philips tv) Lg hadden wij geen last.

Contact gehad met klantenservice die zeiden dan moet je de automatische overschakelen naar tv uit zetten.

Ik vind dit geen goede optie dus haal ik even de stekker uit de tv om muziek te kunnen luisteren zonder onderbrekingen.

Als iemand weet wat een betere oplossing is hoor ik het graag, want stekker eruit en erin is ook niet echt handig.

106rallye
  • 8387 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2025

Het lijkt er dus op dat (sommige) Philips TV(s) elk half uur een signaal via optisch naar de soundbar sturen, die daarop overschakelt naar de TV. Vervelend.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen