Beantwoord
Keuzeknop Muziek/Surround in app
We spelen steeds vaker muziek af via een app op de smart tv of via airplay naar oa de geschikte samsung Qleds enz.
Nu heb ik de playbar en 2 keer de 1 als surround hangen als ik tv kijk.
Is al eens ergens anders gevraagd, maar het verzoek om snel te kunnen schakelen tussen surround en muziek als we muziek via de tv afspelen.
De sonos 1 schakelt nu ook automatisch van muziek naar surround als ik tijdens muziek afspelen de tv aan zet. Dan kunnen we toch ook een knoppie in de app krijgen dat de we de surrounds overschakelen naar muziek als we via de smart tv muziek gaan luisteren?
Nu heb ik de playbar en 2 keer de 1 als surround hangen als ik tv kijk.
Is al eens ergens anders gevraagd, maar het verzoek om snel te kunnen schakelen tussen surround en muziek als we muziek via de tv afspelen.
De sonos 1 schakelt nu ook automatisch van muziek naar surround als ik tijdens muziek afspelen de tv aan zet. Dan kunnen we toch ook een knoppie in de app krijgen dat de we de surrounds overschakelen naar muziek als we via de smart tv muziek gaan luisteren?
Beste antwoord door Tim S
Alles wat via de optische ingang zou binnen komen, word als TV gezien, niet als muziek.
Zal het als feature-request markeren, maar kan geen garantie geven of dit verzoek daadwerkelijk in het systeem verwerkt zou worden.
Bekijk origineelZal het als feature-request markeren, maar kan geen garantie geven of dit verzoek daadwerkelijk in het systeem verwerkt zou worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.