Beantwoord

Era 300 gekocht en wil ze koppelen als surround met de arc maar dat gaat niet.

  • 16 April 2023
  • 9 reacties
  • 1395 Bekeken

ik heb 2 era 300 gekocht en wil deze koppelen met als surround met de arc.

helaas lukt dit niet, als ik in de app een kamer kies waar de arc en sub inzit en wil hem dan koppelen als surround met de era 300 dan vind hij alleen de one speakers maar geen era 300.

weet iemand hoe ik dit wel kan doen. 

icon

Beste antwoord door Erooij 18 April 2023, 19:41

Bekijk origineel

9 Reacties

Badge

Heb je de One wel eerst ontkoppeld/verwijderd anders lukt het niet

Reputatie 7

Staan de Era 300’s elk in een eigen “kamer” in de app?

Ik heb de beam gen 2 en nu ook de era 300 wil deze samenvoegen maar krijg nu de beam gen 2 wel aangesloten via de tv maar wil de era 300 erbij toevoegen aan surround set zodat ik tegelijk geluid krijg .nu werkt de era 300 alleen via de sonos radio .hoe kan ik dit oplossem

Reputatie 7

Toevoegen aan de Beam of aan de “surround set” (de Beam plus al aanwezige surrounds)? Want dat laatste kan dus niet: Sonos kan één set surroundspeakers aan. Dan zou je de oude dus eerst moeten verwijderen.

Toevoegen aan de Beam of aan de “surround set” (de Beam plus al aanwezige surrounds)? Want dat laatste kan dus niet: Sonos kan één set surroundspeakers aan. Dan zou je de oude dus eerst moeten verwijderen.

Ik heb als eerste de beam gen 2 daarna era 300 aangeschaft .dus moet eerst de beam verwijderen en daarna beide samen toevoegen of begrijp ik t nu verkeerd .hij geeft wel aan dat de beide apparaten aanwezig zijn 

Reputatie 5
Badge +3

Heb je 1 of 2 era 300 speakers?

Heb je 1 of 2 era 300 speakers?

Eentje de beam werkt wel via de tv maar de era 300 alleen via de sonos app radio 

Reputatie 7
Badge +3

1 Era kan je niet rechtstreeks koppelen aan de Beam. Voor surround heb je dan 2 Era’s nodig.

De Beam en de Era worden binnen Sonos in 2 kamers geplaatst, zoals Sonos dat noemt. Vervolgens kan je bij afspelen de beide kamers koppelen/groeperen in de app. Bij tv-geluid zal de Era een kleine vertraging hebben. 

1 Era kan je niet rechtstreeks koppelen aan de Beam. Voor surround heb je dan 2 Era’s nodig.

De Beam en de Era worden binnen Sonos in 2 kamers geplaatst, zoals Sonos dat noemt. Vervolgens kan je bij afspelen de beide kamers koppelen/groeperen in de app. Bij tv-geluid zal de Era een kleine vertraging hebben. 

THanks voor de info e

 

Reageer