Skip to main content
Beantwoord

Dolby Atmos badge verdwijnt

• 16 februari 2025
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Tijdens gebruik van Apple music+ in de sonos app verdwijnt na iedere twee of drie nummers de Dolby Atmos badge en verandert het geluid naar normale stereo. Als ik op pauze druk en daarna play wordt het weer Atmos geluid. Wat is het probleem?

Beste antwoord door Astrid L

Hé, ​@jayjay1104 , welkom in de Sonos Community!

Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met het afspelen van Atmos content van Apple Music op jouw Sonos system. We zijn momenteel op de hoogte van een issue waarbij, na enige tijd, home theatre producten de Atmos-badge niet meer tonen en de content in lagere kwaliteit afspelen.

Dit wordt momenteel nader bekeken door onze collega’s, maar we hebben dus nog geen geschatte datum voor wanneer die verholpen zou zijn. Zodra ik meer weet, hou ik je in deze thread op de hoogte. 

Alvast bedankt voor jouw geduld! 😄

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 Reacties

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 32 reacties
  • 16 februari 2025

Bij mij werkt apple music in de Sonos app niet eens.

Dus je bent verder dan ik.

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 63 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

Hé, ​@jayjay1104 , welkom in de Sonos Community!

Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met het afspelen van Atmos content van Apple Music op jouw Sonos system. We zijn momenteel op de hoogte van een issue waarbij, na enige tijd, home theatre producten de Atmos-badge niet meer tonen en de content in lagere kwaliteit afspelen.

Dit wordt momenteel nader bekeken door onze collega’s, maar we hebben dus nog geen geschatte datum voor wanneer die verholpen zou zijn. Zodra ik meer weet, hou ik je in deze thread op de hoogte. 

Alvast bedankt voor jouw geduld! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen