Beantwoord
chromecast geluid via de sonos
ik zoek een oplossing voor het volgende:
op mijn tv heb ik geen optische ingang, dus ik heb de toslink kabel van de playbar rechtstreeks naar de settopbox van kpn aangesloten en dit werkt prima en uiteraard tussen de settopbox en tv een hdmi kabel.
tevens het ik het geluid van de tv zelf uitgeschakeld via hotelmode ( dit kan in de panasonic)
nu wil ik een chromecast video op de tv aansluiten op een van de overige hdmi poorten, dit werkt qua beeld wel prima maar uiteraard geen geluid ( omdat mijn geluid van de tv is uitgeschakeld )
en het geluid en beeld word via de hdmi verstuurd.
hebben jullie een oplossing
op mijn tv heb ik geen optische ingang, dus ik heb de toslink kabel van de playbar rechtstreeks naar de settopbox van kpn aangesloten en dit werkt prima en uiteraard tussen de settopbox en tv een hdmi kabel.
tevens het ik het geluid van de tv zelf uitgeschakeld via hotelmode ( dit kan in de panasonic)
nu wil ik een chromecast video op de tv aansluiten op een van de overige hdmi poorten, dit werkt qua beeld wel prima maar uiteraard geen geluid ( omdat mijn geluid van de tv is uitgeschakeld )
en het geluid en beeld word via de hdmi verstuurd.
hebben jullie een oplossing
Beste antwoord door Sjoop1985
Voor de helft heb je deze:
[link]
Die gebruik ik zelf, aangezien ik werk met een beamer die geen audio-out heeft.
Bekijk origineel[link]
Die gebruik ik zelf, aangezien ik werk met een beamer die geen audio-out heeft.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.