Beantwoord
Beam speelt niet meer als digicorder aan gaat
Hallo, wij hebben een Sonos Beam en 3 Play:1's. De 3 Play:1's vormden oorspronkelijk samen een kamer nl. 'living'. Nadien kochten we de Beam bij en schakelden we daar 2 Play:1's bij aan zodat ze samen als home cinema konden dienen. Ze vormen samen de kamer 'huiskamer'. Bij het afspelen van muziek kiezen we dus voor kamer 'living'. Voor de tv kiezen we voor 'huiskamer'. Als de tv speelt via youtube (dus zonder digicorder van Telenet) dan werkt het home cinema systeem (kamer 'huiskamer') perfect. Als we de digicorder aanzetten om digitaal tv te kijken, dan werkt het niet meer en schakelt hij automatisch terug over op de boxen van de tv zelf. Iemand een idee hoe dit op te lossen valt? Dank.
Beste antwoord door Erooij
Ik bezit zelf ook een Sony tv van een iets ander type, maar dit zou zeker moeten werken.
De Beam moet aangesloten worden op de hdmi poort 3 (arc) en de digicorder op een willekeurig andere hdmi. Hdmi poort 3 is de enige die ook een uitgaand signaal heeft. Bij AV instellingen van de tv moet je bij luidsprekers voor extern kiezen en bij Digitale audio uit voor auto 1.
Wat ik echter niet kan plaatsen is dat je wel geluid hebt wanneer je de tv zonder digicorder gebruikt. De Sonos speelt wat hij ontvangt dus dan zou je zeggen dat deze op hdmi 3 is aangesloten.
Bekijk origineelDe Beam moet aangesloten worden op de hdmi poort 3 (arc) en de digicorder op een willekeurig andere hdmi. Hdmi poort 3 is de enige die ook een uitgaand signaal heeft. Bij AV instellingen van de tv moet je bij luidsprekers voor extern kiezen en bij Digitale audio uit voor auto 1.
Wat ik echter niet kan plaatsen is dat je wel geluid hebt wanneer je de tv zonder digicorder gebruikt. De Sonos speelt wat hij ontvangt dus dan zou je zeggen dat deze op hdmi 3 is aangesloten.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.