Voor mijn thuisbioscoop zou ik de Arc (en Sub) graag weg willen werken achter speakerdoek. Heeft iemand daar ervaringen mee? Gaat dit sterk ten koste van de geluidskwaliteit?
Alvast dank voor het meedenken!
Voor mijn thuisbioscoop zou ik de Arc (en Sub) graag weg willen werken achter speakerdoek. Heeft iemand daar ervaringen mee? Gaat dit sterk ten koste van de geluidskwaliteit?
Alvast dank voor het meedenken!
Beste antwoord door 106rallye
Voor de Sub niet, die heeft het niet nodig om geluid naar de luisteraar te richten. Ik vraag me wel af of het handig is om een Sub in een kast te zetten (waar heb je andere speakerdoek nodig), maar meer vanwege de trillingen - ook voor eventuele andere apparatuur in die kast.
In principe zou speakerdoek ook niet veel hoeven betekenen voor een Arc, al is het bij een gewone speaker belangrijker om zo weinig mogelijk in de weg te zetten tussen speaker en oor. Maar juist de Arc moet aan alle kanten vrij staan om alle hoogte kanalen etc. te kunnen doen. In een kast plaatsen lijkt mij voor de Arc dus geen goed idee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.