Skip to main content

alleen Arc wel Atmos. Samen met era 300 geen Atmos

Ik heb een Sonos Arc met Apple TV en had dolby atmos. Nu heb ik er 2 Era 300 eraan toegevoegd en blijft het stil bij dolby digital + en Atmos. Van alles al geprobeerd maar ik krijg het zogafscheiding niet gevonden. Iemand die keverden op weg kan helpen?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

106rallye
  • 8383 reacties
  • 28 mei 2023

Wat heb je al geprobeerd dan? Wat zijn de geluidsinstellingen van je TV en de ATV?

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 28 mei 2023

Tv ondersteunt geen atmos en daarom een dim switch gekocht met eArc. Met alleen de sonos Arc had ik ook daadwerkelijk Dolby atmos en gaf de app ook aan. Heb nu 2 Era 300 toegevoegd als surround speakers en alles werkt perfect alleen bij Atmos en dolby digital + blijft het stil.  Alles opnieuw geïnstalleerd maar zelfde resultaat.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 28 mei 2023

Dat wordt shoppen morgen! 

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 28 mei 2023

Shoppen? Zoals wat dan? De Arc alleen heb ik wel Dolby Atmos. En met de 2  sonos Era 300  als surounds speakers geen Atmos. Eerder verkopen dan shoppen haha. Maare niemand dus een idee waar het aan kan liggen?

106rallye
  • 8383 reacties
  • 28 mei 2023

Je hebt “een dim switch gekocht met eArc”. Welke?

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 28 mei 2023

Moest HDMi switch staan. heb de FeinTech  HDMI eArc pass switch 4x1.

maar zonder de 2 era 300 werkt Atmos wel. Koppel is ze aan de Arc dan blijft Atmos stil.

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 29 mei 2023

Het is gelukt.

alles gereset en opnieuw geïnstalleerd en nu werkt Dolby Atmos ook weer .

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen