Skip to main content
Beantwoord

Maar één box van stereopaar actief bij victrola stream carbon

• 16 december 2023
  • 9 reacties
  • 264 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds kort een victrola stream carbon platenspeler. Als hij werkt is ie helemaal prima, maar regelmatig én willekeurig is er maar één box van het stereopaar waar geluid uit komt. 

Ik heb twee paar sonos One (gen2) en een Era 300.

Herkent iemand dit probleem,  het iemand een idee waardoor dat komt en heeft iemand hiervoor een oplossing? 

Groet, Peter 

Beste antwoord door 106rallye

Heb je de minijack op de Five ver genoeg aangedrukt? Wel een stereokabel gebruikt?

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

106rallye

Is het probleem beperkt tot het gebruik van de Victrola, of ook bij ander gebruik?

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 16 december 2023

Goeie vraag, ik ervaar het alleen bij de Victrola.

106rallye

Hmm. Kun je de Victrola verplaatsen? Kijken of het dan ook voorkomt? Dichter bij de router of juist verder er vandaan?

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 16 december 2023
Peter75 schreef:

Ik heb sinds kort een victrola stream carbon platenspeler. Als hij werkt is ie helemaal prima, maar regelmatig én willekeurig is er maar één box van het stereopaar waar geluid uit komt. 

Ik heb twee paar sonos One (gen2) en een Era 300.

Herkent iemand dit probleem, heeft iemand een idee waardoor dat komt en heeft iemand hiervoor een oplossing? 

Groet, Peter 

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 16 december 2023

Ik zal hem verplaatsen richting router als ik weer thuis ben en kijken of het probleem dan verholpen is. 

106rallye

Of juist verder van de router vandaan. Succes!

Hey, Ik ervaar eigenlijk wel hetzelfde probleem met mijn Pro-Ject Essentiel. Die hangt dan wel gewoon met de kabel (3,5 jack) aan een Sonos Five. Als ik een plaat afspeel staat de Five dan ook als standaard ingesteld maar ik speel dan ook af oo het stereopaar Ones dat in de keuken staat. Maar dan merk ik dat er op het stereopaar slechts uit één luidspreker geluid komt, enkel rechts. Links kan ik dan wel nog volume bedienen maar geluid komt er niet uit. Hoe komt dit dan? 

106rallye

Heb je de minijack op de Five ver genoeg aangedrukt? Wel een stereokabel gebruikt?

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 18 juli 2024

Hoi,

Even een update over mijn probleem. De platenspeler is geretourneerd en inmiddels ben ik voorzien van een nieuw exemplaar. Ik werd hierin door de verkoper (iEar Tilburg) zonder problemen voorzien vanwege garantie. Het bleek een hardware probleem te zijn wat niet gemaakt kon worden. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen