Beantwoord
Symfonisk speakergroep aanmaken met de Google Home
Ik heb net de Ikea Symfonisk tafellamp en de 'boekenplank' gekocht. Beide staan in de woonkamer en zitten met de Ethernet kabels aan mijn netwerk. Nu ben ik er nog steeds niet achter hoe ik mijn Google Home mini zo ver krijg dat die mijn Symfonisk speakers standaard gaat gebruiken. Ik kan hiervoor alleen een Bluetooth speaker koppelen of een speakergroep, maar als ik een speakergroep wil aanmaken kan Google de Symfonisk speakers niet vinden.
Doe ik iets verkeerd of wil ik iets wat gewoon niet kan?
(In de Sonos app kon ik de speakers ook alleen aanmelden in twee verschillende kamers (beide heb ik wel 'woonkamer' kunnen noemen. De Google home app ziet de beide speakers wel.)
Doe ik iets verkeerd of wil ik iets wat gewoon niet kan?
(In de Sonos app kon ik de speakers ook alleen aanmelden in twee verschillende kamers (beide heb ik wel 'woonkamer' kunnen noemen. De Google home app ziet de beide speakers wel.)
Beste antwoord door 106rallye
Het kan inderdaad niet wat jij wilt: https://en.community.sonos.com/google-assistant-and-sonos-229109/cannot-group-sonos-system-with-google-home-devices-6825492
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.