Ik ervaar hetzelfde probleem sinds gisteren..
Heb je een andere telefoon geprobeerd?
Nee, maar hij deed het tot een week geleden gewoon. En om nou even een andere telefoon te gaan regelen ok vervolgens ook google home met mijn account er op te gaan zetten en sonos app te installeren met al mijn boxen is nog al een gedoe..... als je begrijp wat ik bedoel. Om het maar even te proberen zeg maar...
Ik heb google weer gefixed! Bij instellingen van gemini heb ik hem weer op google assistant gezet. Telefoon opnieuw opgestart. Toen sonos app geopent en google assistant opnieuw geïnstalleerd. En nu deed hij het wel. Gemini zat duidelijk in de weg van de installatie!
Fijn dat je het even meldt, daar hebben anderen iets aan - wellicht iets voor de handleiding van Sonos @Astrid L .Als ik je eerste bericht lees had je zoiets al geprobeerd. Wat heb je dan nu anders gedaan?
Ik had deze keer na het instellen van google assistant op mijn telefoon eerst mijn telefoon opnieuw op gestart. En toen pas assistant in de sonos app weer toegevoegd. Toen lukte het wel.
Ik heb nu alle boxen weer in alle ruimte voorzien van google assistant. Maar ik moest echt elke keer mijn telefoon eerst opnieuw opstarten voordat ik kon beginnen.