Ik heb TP-Link Deco M4 aangeschaft. Daar een netwerk aangemaakt. De eerste satelliet is aangesloten met een UTP kabel op mijn Ziggo modem/router. Als ik in mijn originele netwerk ben zie ik wel de playbar en play1 maar als ik overschakel naar het aangemaakte netwerk kan ik niets met de sonos. De playbar is bekabeld aangesloten op de Ziggo modem/router. Ik zie nergens bij de netwerken een Sonos Wifi zoals in de instellingen wordt aangeduid. Moet ik de playbar eerst met UTP aansluiten op de TP Link (die dichtbij de ziggo router/modem staat? Zoniet wat moet ik anders doen. Normaal gesproken ondervind ik geen enkel probleem met de sonos apparaten.
Beantwoord
Tp-Link Deco M4
Beste antwoord door Eddie the Eagle
Ik zou toch de instellingen (DHCP server moet uitstaan, IP adres & gateway in de juiste range) van je TP link nog eens goed controleren want zoals hierboven al aangegeven, het mag echt niets uitmaken of je de Sonos aan je ziggo router danwel aan je primary TP link hangt wanneer deze in AP mode staat. Wifi van je ziggo router uitzetten is ook prima, dat heeft ook geen invloed hierop.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.