Beantwoord
Sonos icm Mesh router Wifi netwerk setup
Ik overweeg mijn bestaande router te vervangen voor een mesh wifi netwerk systeem.
Nu werkt alles prima (Sonos) maar ik mis wat meer wifi dekking in mn complete huis en tuin.
Nu wil ik graag overstappen naar een wifi mesh systeem, denkend aan TP-Link Deco M9 Plus Smarthome.
Ik denk zelf dat dit toch wel de toekomst is, maar ik vraag me af of Sonos hier wel mee overweg kan...
Hheeft hier iemand ervaring mee?
Zo ja, gaat dit gemakkelijk of heeft hetgeen nogal wat voeten in de aarde om het werkend te krijgen... En kan het Überhaupt icm Sonos?
Ik heb zelf een playbar icm sub en 2x play 1. Daarnaast nog een play 5 gen2.
Kan Sonos zelf mij hierover misschien wat meer vertellen of een aparte topic voor starten? Ik ben van mening dat de vraag namelijk steeds vaker van Sonos gebruikers zal komen, welke willen overstappen naar een wifi mesh systeem.
Graag hoor ik van jullie.
Nu werkt alles prima (Sonos) maar ik mis wat meer wifi dekking in mn complete huis en tuin.
Nu wil ik graag overstappen naar een wifi mesh systeem, denkend aan TP-Link Deco M9 Plus Smarthome.
Ik denk zelf dat dit toch wel de toekomst is, maar ik vraag me af of Sonos hier wel mee overweg kan...
Hheeft hier iemand ervaring mee?
Zo ja, gaat dit gemakkelijk of heeft hetgeen nogal wat voeten in de aarde om het werkend te krijgen... En kan het Überhaupt icm Sonos?
Ik heb zelf een playbar icm sub en 2x play 1. Daarnaast nog een play 5 gen2.
Kan Sonos zelf mij hierover misschien wat meer vertellen of een aparte topic voor starten? Ik ben van mening dat de vraag namelijk steeds vaker van Sonos gebruikers zal komen, welke willen overstappen naar een wifi mesh systeem.
Graag hoor ik van jullie.
Beste antwoord door Mark W
Zou je een een speaker van Sonos dan op het netwerk aan sluiten? Zo ja, dan wordt SonosNet gecreëerd en dan maakt Sonos geen gebruik van je Wifi systeem.
Het zou ook draadloos op je TP-Link Deco moeten werken, alleen hoe gecompliceerder je netwerk wordt, hoe meer ik je aanraad om over te stappen naar SonosNet.
Bekijk origineelHet zou ook draadloos op je TP-Link Deco moeten werken, alleen hoe gecompliceerder je netwerk wordt, hoe meer ik je aanraad om over te stappen naar SonosNet.
Toon eerste bericht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.