Vraag

Roam uit app verdwenen.

  • 19 September 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Ík heb als eerste de Sonos Roam aan de app toegevoegd, onder de naam Roam. Enkele dagen later heb ik de Beam gen 2 aangesloten en  de naam huiskamer gegeven. Nu vind ik in de app de Roam niet meer terug en zie ik alleen nog het systeem huiskamer. Om de Roam te gebruiken dien ik de Beam van de stroom te halen. Hoe kan ik de Beam en de Roam apart in de app krijgen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

In principe zouden ze er beide gewoon in moeten zitten, als aparte "kamers". Begrijp ik goed dat de Roam enkel weer verschijnt als je de Beam stroomloos maakt?

Kun je aangeven hoe je netwerk eruit ziet? Maak je gebruik van mesh of access points?

Aanvankelijk stond de Roam onder de naam Roam in de app. Daarna heb ik de beam aangesloten en de naam huiskamer gegeven en is in de app onder systemen alleen nog de beam/huiskamer zicthbaar. Als ik de beam van de stroom afhaal kan ik wel via huiskamer de Roam aan de praat krijgen. Ik heb te weinig technische kennis om te wten wat mesh betekent. Beide systemen zitten op wifi

Reputatie 7

Sonos deelt het systeem in als “kamers”. Jij lijkt de Roam en de Beam dezelfde naam gegeven te hebben - anders kan ik niet verklaren dat die via “huiskamer” te bedienen is.

Mede gezien je beperkte technische kennis, raad ik je aan eens te bellen met Sonos.