Hallo,
Ik ben nieuw op het Sonos forum, eigenlijk ben ik een nieuwe Sonos gebruiker. In niet Corona tijden ben ik in mijn vrije tijd dj. Hierbij gebruik ik enkel Pioneer met actieve speakers van qsc. Mijn Home Cinema is een verjaarde Bose. Aangezien ik graag binnen enkele jaren een nieuw huis zou zetten met een mooie en goede multiroom geluid systeem had ik mijn ogen laten vallen op de strakke plafond speakers van Sonos. Omdat ik Sonos niet kende en mijn huidige Bluetooth speaker naar de jachtvelden was, dacht ik een Sonos move aan te kopen. Ik ben fan van het gebruiksgemak van die speaker. Als hij op WiFi zit kan ik hem zelfs via mijn domoticasysteem bedienen. Maar als ik overschakel nadat Bluetooth, lukt dit vrijwel nooit direct 😕 laatst heb ik op de iPhone alles moeten verwijderen vooraleer ik terug kon verbinden met de move… speaker werkt binnen, lampje wit… speaker mee naar buiten, overschakelen naar Bluetooth, lampje blauw en toch kan er geen verbinding gemaakt worden. iPhone heeft de laatste nieuwe iOS, Sonos is ook up to date… heeft er iemand tips of meer info?