Skip to main content

tegen de verwachting in positief verrast

• 9 februari 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Zjossss
Forum|alt.badge.img+2

Om niet hopeloos achter te lopen met firmare updates vandaag toch maar besloten om te updaten.

Ik had op het engelse forum gelezen dat 16.1 zou blijven werken, dus vooruit dan maar.

Het verliep in 1 keer goed, dat was al een opluchting.

Maarrrr, 16.1 werkt nu niet meer, helaas.

Nou, daar ga je dan dacht ik bij mezelf. Dan de horror-app er maar opzetten.

Zo gezegd, zo gedaan. Installatie ging snel, inloggen geen probleem. Alles in  1 keer gevonden. ( had ik hele drama’s over gelezen)

En wonder boven wonder werkt de app super snel, zonder problemen. 

Heb de app diverse keren geforceerd afgesloten en weer opgestart en is binnen enkele seconden on-line.

volume werkt direct. Dit op mijn Pixel (7). Ook op de iPad werkt het goed. Daar stond al een week op de app dat ik moest updaten.

Ik had alles binnen een klein kwartiertje weer op de rit

Eind goed al goed zal ik maar zeggen. Hopelijk is de stijgende lijn bij Sonos ingezet.

Het enige wat jammer is dat ik nu de radio stations niet meer bij elkaar heb staan in de app.

2 Reacties

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 10 februari 2025

Fijn om te lezen dat het niet bij iedereen moeizaam verloopt

Zjossss
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 91 reacties
  • 10 februari 2025

Ja daar heb ik veel geluk mee gehad, ik was bang dat het een uren durende exercitie zou worden.

Tot nu toe blijft het allemaal goed werken, al zijn er toch nog wel wat puntjes die verbeterd kunnen worden.

Als ik radio luister is de wachtrij voor die speakers niet bereikbaar. Ook als ik het radiostation pauzeer is het icoontje onvindbaar,

bij een speaker die muziek vanuit de wachtrij gespeeld heeft staat icoontje er wel bij, vreemd.

Ben er inmiddels achter dat als je de sectie Sonos favorieten opend je de radiostations, podcasts enz in groepjes ziet staan.

Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik alles weer in de gewenste volgorde moet zetten. NPO vooraan, Veronica, Radio 10, daarna buitenlandse stations etc.

Alleen het toevoegen van een podcast aan de wachrij lukt niet, niet in IOS en niet in Android.

Dus ik vermoed dat het toevoegen van een nummer niet anders zal zijn.

Dat doe ik dus maar met Sonopad.

Hopelijk lossen ze dit snel op.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen