Beantwoord
Sonos spotify werkt niet
Beste ik ben op reis geweest en nu ik terug kom kan ik geen spotify meer afspelen met mijn sonosapp foutcode zegt ( kan niet afgespeeld worden verbinding met spotify verbroken) wat moet ik nu doen? Is op alle toestellen zo
Beste antwoord door Frank N
Hey Aaron, zou je in de app van Sonos Spotify even willen wissen als muziekdienst? Dat kan in de instellingen via 'Mijn muziekservices'.
Hierna graag opnieuw toevoegen, dit kan in het menu 'Meer'. Ik wijs je er graag op dat je een Premium Spotify account moet hebben voor Sonos. Gratis zal dus niet werken. Mocht het niet lukken om toe te voegen wil ik je vragen via de site van Spotify je account te controleren. Wanneer je daar aangemeld bent kun je in je profiel je account-status zien.
Bekijk origineelHierna graag opnieuw toevoegen, dit kan in het menu 'Meer'. Ik wijs je er graag op dat je een Premium Spotify account moet hebben voor Sonos. Gratis zal dus niet werken. Mocht het niet lukken om toe te voegen wil ik je vragen via de site van Spotify je account te controleren. Wanneer je daar aangemeld bent kun je in je profiel je account-status zien.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.