Nieuwe Sonos app geïnstalleerd op iPad…WERKT NIET ! …iedere keer melding “er is iets misgegaan”… al een paar keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , tevergeefs..gelukkig nog de “oude S2 “ app op de IPhone….
Goedemorgen vanacht is de Sonos app denk ik geüpdatet .
vanmorgen brande het lampje op de arc ik heb de stekker eruit gehaald en na twee minuten weer aangesloten .En tot mij verbazing werkte alles.De app doet het tot nog toe goed.
De nieuwe app is een drama. Steeds zijn er zones doe niet zichtbaar zijn. Als ik ‘s morgens de keuken speaker waan wil zetten. dan lukt het niet. Product niet gevonden.
‘s middags dan opeens weer wel. Wifi in huis is optimaal.
Vandaag contact gehad met een medewerker van de chat.
alles uitgelegd wat ik heb gedaan.
en de mogelijkheden die zeiden,had ik al gedaan tot slot is er uitgekomen stekker eruit halen iPad of telefoon uitzetten en opnieuw opstarten.En als het niet helpt opnieuw contact opnemen.
Die mogelijkheid had ik al gedaan maar niet geholpen.
had er even genoeg van na een halfuur en moest ook weg.
Komt er ook nog een reactie vanuit Sonos? Het mag nu wel duidelijk zijn dat er iets gigantisch mis is met de introductie van de nieuwe app. Het zijn niet een paar bugs maar volledige stukken niet werkende functionaliteit. Systeem is waardeloos nu.
graag een reactie of terug naar de oude versie.. 🙂
Let wel op dat de geluidsinstellingen soms ineens weer uitstaan, waaronder TruePlay. Meerdere gebruikers hebben hier last van, dus controle af en toe. Sonos heeft nog een lange weg tegaan met alle vage problemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.