Skip to main content
Beantwoord

Reclame op het sonos systeem

  • 11 January 2016
  • 29 reacties
  • 3455 Bekeken

Hallo,

Vandaag omstreeks 7h45 en 8h30 hoor ik met verbazing voor een tweede maal een reclame boodschap van albert hein door het sonos systeem. Nu is het zo dat ons systeem staat afgesteld op een amerikaanse country zender [koppeling verwijderd] - Absolute Country Hits via tunein. Op deze zender hebben we absoluut nog geen reclame boodschappen waargenomen, buiten reclame voor hunzelf. En zeer zeker geen nederlandstalige! Met andere woorden deze boodschappen worden op één of andere manier op ons systeem gepusht zodat deze zender wordt weggedrukt. En dat zeer tegen onze zin, want dat is de reden waarom het systeem op die reclame vrije zender staat. Als ik dit gegeven doordruk, wordt er eigenlijk ingebroken op mijn systeem en wordt er ongewenste reclame gepusht. Mijn vraag is hoe kan ik dit blokkeren? Want in het sonos systeem vind ik niets terug over reclameboodschappen uit of aan zetten.

29 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het bericht is totaal onduidelijk. Al jaren wordt er geklaagd over reclame, maar nu is het de schuld van de nieuwe app. Op de vraag bij welke service komt een reactie over de eerste is bij TuneIn maar dan tussendoor ook nog (????.). Zou radio West soms reclame ingevoerd hebben? Op mijn opmerking over mogelijk problemen met internet komt geen reactie. Gebruiker denk ook nog dat Sonos over FM werkt. Dat geeft niet, maar vervolgens is hij het daarmee kennelijk niet eens en breekt af onder het mom dat de discussie tot niets leidt. 
 

Het gaat niet over welles nietes, feit is dat reclame al langer een dingetje is en feit is, in tegenstelling tot hetgeen @Keebellah aangeeft, dat Sonos daar niet verantwoordelijk voor is. 
Feit is ook dat wanneer de startreclame steeds weer hoorbaar is er een probleem met internet lijkt te zijn. In dat geval zou je een diagnose kunnen maken en vervolgens kontakt op kunnen nemen met Sonos.

 

@Erooij : ik denk niet dat het aan mij internet verbinding ligt maar ik zal het in de gaten houden.
Heb voorlopig geen zin meer in en heb het systeem voorlopig off-line gezet.

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is wordt er een update verwacht vandaag. Wellicht biedt deze verbetering.

🤞👀

Reageer