Skip to main content

Reclame bij radio luisteren via TuneIn.

  • 20 September 2018
  • 185 reacties
  • 19440 Bekeken

Met veel plezier maak ik gebruik van mijn Sonos systeem. Sinds enkele maanden merk ik steeds vaker dat er reclame wordt uitgezonden. Nu heb ik echt een uitgesproken hekel aan reclame, zowel op de radio dan wel op de TV. ( stel je eens voor dat je zondagmorgen die schreeuwende Lidl reclame voor je kiezen krijgt ) Het meest onbeschofte vind ik dat als de reclame 'klaar' is je midden in de uitzending wordt teruggeworpen. Hallo !! daar heb ik mijn Sonos niet voor gekocht !

Ik roep Sonos op om alles te doen om TuneIn te bewegen met die reclame te stoppen.

185 Reacties

Reputatie 3
Badge

Tunein of een andere service zou niet nodig zijn als Sonos zelf de radiostations zou beheren op een eigen platform. Daarbovenop zou het manueel toevoegen van radiostreams ongelimiteerd mogelijk moeten zijn in de Sonos omgeving zelf.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien zijn er andere speakerbouwers die het op deze wijze doen, ik ken er zo geen.

Reputatie 6
Badge +3

Sony maakt deze speakers, cassette bandje erin en genieten!

 

Reputatie 7

Sonos doet de reclames niet, dat doet TuneIn. Als Sonos zelf de mogelijkheid tot url’s zou toevoegen (ik zou dat erg fijn vinden) kost dat geld dat men niet terugverdient. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst om dat allemaal bij te houden. Als het commercieel uit kon, zou Sonos het vast doen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk inderdaad ook dat wanneer Sonos de mogelijkheid van toevoegen van radiostations zou implementeren, de huidige aanbieders allemaal zouden weglopen. 
Ooit was het juist de kracht van Sonos dat je al die streamingdiensten kon toevoegen. Jammer genoeg veranderen de tijden en zullen we eraan moeten geloven om dit te accepteren. 
Hopelijk wordt er geïnvesteerd in een betere ervaring tijdens het afspelen van reclame. 

Reputatie 3
Badge

Ik accepteer die reclames niet en verdwijn als Sonos klant als ze het niet snel oplossen.

Ik denk dat het in de Sangean webradios nog werkt zonder toegevoegde reclame.

Reputatie 6
Badge +3

Neem gewoon een abonnement op Spotify oid, 10 euro per maand en je hebt de wereld aan muziek. 

Reputatie 3
Badge

Ik hen Spotify ... ce n'est pas de la radio,  c'est de la musique..... ;-)

Reputatie 7

Ik accepteer die reclames niet en verdwijn als Sonos klant als ze het niet snel oplossen.

Ik denk dat het in de Sangean webradios nog werkt zonder toegevoegde reclame.

Dat horen we dan graag! Deze klacht is er al jaren en Sonos verandert zijn systeem niet.

Heb je al eens Juke of een andere provider van radiozenders geprobeerd?

Reputatie 3
Badge

Enkel Tunein werkt hier degelijk maar zijn ergerlijk.  Radio.net is verdwenen, radioplayer geeft enkel nog Belgische zenders. Mytuner werkt min of meer.... 

Reageer