Beantwoord
Nummers in Spotify met hetzelfde volume afspelen (Sonos app)
In de Spotify app is een instelling waarbij alle nummers met hetzelfde volume worden afgespeeld. Zachter klinkende nummers worden dan even hard (of zacht) afgespeeld als andere nummers. Ik mis deze instelling in de Sonos app (als ik Spotify gebruik via de Sonos app). Weet iemand of dit is in te stellen?
Als je de Spotify app gebruikt en de muziek naar de Playbar streamt is deze instelling in Spotify niet beschikbaar.
@Sonos: misschien is het een suggestie ter verbetering om deze instelling aan de Sonos app toe te voegen? Crossfaden zit er namelijk wèl in en dat vind ik ook fijn om in te kunnen stellen.
Als je de Spotify app gebruikt en de muziek naar de Playbar streamt is deze instelling in Spotify niet beschikbaar.
@Sonos: misschien is het een suggestie ter verbetering om deze instelling aan de Sonos app toe te voegen? Crossfaden zit er namelijk wèl in en dat vind ik ook fijn om in te kunnen stellen.
Beste antwoord door Tim S
Mijn 1e reactie ging specifiek omtrent Development team welke je verzoek inziet, mbt tot Shuffle en Crossfade functie wat u op een andere plek wilt zien dan Instellingen -> Instellingen kamer. ( en tot zover dat wij mogelijkheden hebben omtrent volume )
Mijn 2e reactie ging over verschillende volume niveau's van verschillende bronnen, zoals een vergelijking tussen Spotify & muziek van de NAS.
Ik zelf ervaar bijvoobeeld dat Soundcloud de volume van nummers veel zachter geeft. muziek van mijn Soundcloud staat op ongeveer 40 a 50% volume, waarin ik zelfde volume hoogte haal als ik de Spotify nummers op 20 a 30% volume zet.
Enige waar je zelf mogelijk inbreng toe kan hebben is je eigen muziek, dus wat op de NAS en/of Computer zou staan.
Maar wat word aangeleverd van de muziekdiensten, is uit onze handen, en in dit optiek heeft Sonos 1 volume knop, voor de speakers, niet de individuele tracks / bronnen waar deze tracks vandaan komen.
Bekijk origineelMijn 2e reactie ging over verschillende volume niveau's van verschillende bronnen, zoals een vergelijking tussen Spotify & muziek van de NAS.
Ik zelf ervaar bijvoobeeld dat Soundcloud de volume van nummers veel zachter geeft. muziek van mijn Soundcloud staat op ongeveer 40 a 50% volume, waarin ik zelfde volume hoogte haal als ik de Spotify nummers op 20 a 30% volume zet.
Enige waar je zelf mogelijk inbreng toe kan hebben is je eigen muziek, dus wat op de NAS en/of Computer zou staan.
Maar wat word aangeleverd van de muziekdiensten, is uit onze handen, en in dit optiek heeft Sonos 1 volume knop, voor de speakers, niet de individuele tracks / bronnen waar deze tracks vandaan komen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.