Vraag

Inloggen in Sonos lukt niet.

  • 22 January 2023
  • 12 reacties
  • 431 Bekeken

een huisgenoot die ook op ons Sonos zit kan niet inloggen in Sonos, aanmelden mislukt steeds. Steeds blijft hij draaien gevolgd door de melding dat er iets mis is gegaan. 

Ik heb de router al gereset. Wifi is ook sterk. En natuurlijk ook de app opnieuw opgestart. Wie weet een oplossing? Bedankt alvast Dorine


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 7

Vreemd. In principe hoef je niet in te loggen om de dagelijkse Sonos-zaken te doen, dus je huisgenoot zou het systeem wel gewoon kunnen bedienen?

Ik heb hetzelfde probleem. App gereset, probleem blijft bestaan. Inloggen op app is nodig om aanvullende diensten (Deezer) te gebruiken via Sonos. Iemand een oplossing?

via systeem - netwerk werkt het inloggen wel. Wellicht helpt dat. 

Reputatie 7

Vreemd. Kun je met een andere telefoon wel inloggen? En dan daarmee de Deezer accounts installeren?

Zelfde issue. Alleen issue op Apple telefoon. Laatste versie iOS 

Probeer eens in de sonos app via tandwiel (instellingen) → systeem → netwerk

daar kun je ook inloggen. Dat werkte bij mij.

 

Badge

Ik heb hetzelfde, kan wel inloggen via mijn iPhone en Sonos gebruiken, maar bediening via laptop (wat ik meestal doe als ik daarop bezig ben) lukt niet sinds vanochtend. Hij vraagt om Updates waarna ik toestemming geef deze te installeren, daarna ‘Update mislukt, probeer opnieuw’. Heb laptop al opnieuw opgestart, helpt niet. Heb dit nog niet eerder gehad in afgelopen jaren. 

Reputatie 7

Een windows of een Mac? 

Badge

Macbook Air

 

Reputatie 4
Badge +1

@Ad ES 

 

Helaas wil het wel; eens voorkomen dat het niet lukt vanuit de Sonos app om direct de download binnen te krijgen (update download)

Beste wat je in dit geval kan doen is handmatig even de app verwijderen en via de Sonos website opnieuw te downloaden. 

Badge

Ja, had ik inmiddels gedaan en het werkt weer. Ik was bang dat ik dan al mijn voorkeursinstellingen kwijt zou zijn, maar dat was gelukkig niet het geval. Thx. 

Reputatie 4
Badge +1

Ja, had ik inmiddels gedaan en het werkt weer. Ik was bang dat ik dan al mijn voorkeursinstellingen kwijt zou zijn, maar dat was gelukkig niet het geval. Thx. 

Nee, die raak je gelukkig niet kwijt. Die informatie staat in de speakers geschreven.