Vraag

De nieuwe Sonos app is NIET "beter dan ooit'

  • 14 May 2024
  • 42 reacties
  • 1427 Bekeken

Reputatie 3

De nieuwe Sonos app is NIET "beter dan ooit' zoals Sonos zijn klanten wil wijsmaken, maar is catastrofaal. 

De verwijdering van essentiële functies zoals het streamen van muziek vanaf een NAS, het verdwijnen van voorkeurs radiokanalen en de onmogelijkheid om alarmen in te stellen, heeft geleid tot een aanzienlijke verslechtering van de gebruikerservaring

De directie van Sonos MOET luisteren naar de feedback van hun klanten en gebruikers. Het ongedaan maken van de nieuwe versie moet onmiddellijk gebeuren. Zonder rollback naar de vorige versie vrees ik dat vele gebruikers zullen afhaken en voor andere oplossingen kiezen. 

Het zou spijtig zijn dat een goedwerkend systeem een vroege dood te wachten staat. 

Een bezorgde Sonos gebruiker.


42 Reacties

Bij mijn android is het Widget verdwenen, de radiostations zijn weg of werken niet meer 

Alarm en timer zijn weg 

Moet snel wat gebeuren, vandaag al 

Desnoods de oude app terug 

hHeb ik zoveel geld uitgeggeven voor iets wat niet werkt 

Kan op geen enkele manier de snooze timer vinden in deze nieuwe app ! 
 

Badge

Ik kan op geen enkele manier sinds die nieuwe app iets met mijn 2 Sonos Ones aanvangen.. Update nodig, kan het niet installeren wegens niet ingelogd te zijn als “hoofdgebruiker”. Wat een knoeiboel. Hulp via telefoon is minstens 1 uur wachttijd. een chat aangaan met een medewerker is niet beschikbaar.😣

Badge

Kan op geen enkele manier de snooze timer vinden in deze nieuwe app ! 
 

Jij krijgt de app tenminste aan de praat

Zit me al enkele dagen flink t ergeren. Wat een onoverzichtelijke knoeiboel. 

Heb er alarmen in staan en die gaan af maar kan ze niet aanpassen. Lekker, heb vakantie en wordt elke dag op 5:30 gewekt. BEDANKT SONOS. Wat is dit?

De nieuwe app, in een woord een ramp, diverse functies werken niet meer enz, enz..dat noemen ze amateurs, jammer, jaren tevreden geweest mijn Sonos, maar dit lijkt nergens op, geef mij maar de oude app.

Volledig met je eens. Waardeloos.

Radiostations kwijt en ook niet meer te vinden. Schakelen tussen ruimte is een ramp.

 

Denk erover het hele systeem te vervangen als dit zo blijft.

De nieuwe Sonos app is NIET "beter dan ooit' zoals Sonos zijn klanten wil wijsmaken, maar is catastrofaal. 

De verwijdering van essentiële functies zoals het streamen van muziek vanaf een NAS, het verdwijnen van voorkeurs radiokanalen en de onmogelijkheid om alarmen in te stellen, heeft geleid tot een aanzienlijke verslechtering van de gebruikerservaring

De directie van Sonos MOET luisteren naar de feedback van hun klanten en gebruikers. Het ongedaan maken van de nieuwe versie moet onmiddellijk gebeuren. Zonder rollback naar de vorige versie vrees ik dat vele gebruikers zullen afhaken en voor andere oplossingen kiezen. 

Het zou spijtig zijn dat een goedwerkend systeem een vroege dood te wachten staat. 

Een bezorgde Sonos gebruiker.

Volledig eens, wat een ellende

Reputatie 2

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Bij Sonos gaat het vertrouwen per raket!

Reputatie 7

@Jos van Osta Heb je TuneIn al als muziekservice geïnstalleerd?

Zeker 

Reputatie 7

Dan zijn misschien je oude favorieten weg, maar kun je dan geen nieuwe meer toevoegen?

Beste Sonos, 

willen jullie alsjeblieft de oude app weer terug zetten. Wat een bak ellende hebben jullie ons aangedaan. Je geeft een shitload aan geld uit voor een systeem met fantastisch geluid maar met een besturingssysteem wat om t huilen is.. waarom???? Ik snap het echt niet. Wat een drama.  Ik zou willen dat ik nooit de upgrade had gedaan. 
En ik ben het helemaal eens met de andere reviews. Diegene die dit heeft bedacht zou ik snel op een andere functie zetten .. Kom alsjeblieft met een oplossing SONOS!

Groet van een zeer ontevreden gebruiker

Reputatie 7

Als je niet aangeeft wat je problemen zijn, hebben de overige gebruikers op dit forum (noch Sonos overigens) iets aan je verhaal. Wat is er volgens jou mis?

Reputatie 7
Badge +3

En van belang is denk ik om aan te geven op welke soft- en firmware versie er gewerkt wordt. Een aantal gebruikers lijkt ook niet alles te-update te hebben. 

Waar haalt SONOS het lef vandaan om hun klanten naar betaalde Danwel hun keuze van stations, music te laten luisteren, en dit niet vrij te laten in wat je zelf wil. De vorige app kon je makkelijk radio programma’s afspelen. deze zijn plots verdwenen. Dit kan toch niet waar zijn! Ik zit met een systeem van 15 speakers waar ik niet op kan draaien wat ik wil. Wat mij betreft zijn het oplichters die op een andere manier nog wat extra willen verdienen. 

Kan op geen enkele manier de snooze timer vinden in deze nieuwe app ! 
 

Jij krijgt de app tenminste aan de praat

Hij zeer onoverzichtelijk en werkt waardeloos. Daarnaast kan je niet alle  geen zenders meer vinden

Beste Sonos, 

willen jullie alsjeblieft de oude app weer terug zetten. Wat een bak ellende hebben jullie ons aangedaan. Je geeft een shitload aan geld uit voor een systeem met fantastisch geluid maar met een besturingssysteem wat om t huilen is.. waarom???? Ik snap het echt niet. Wat een drama.  Ik zou willen dat ik nooit de upgrade had gedaan. 
En ik ben het helemaal eens met de andere reviews. Diegene die dit heeft bedacht zou ik snel op een andere functie zetten .. Kom alsjeblieft met een oplossing SONOS!

Groet van een zeer ontevreden gebruiker

Helemaal mee eens. Ook ik heb heel veel uitgegeven aan dit systeem en kan er nu weinig mee. Ik begrijp trouwens de opmerking van 106Ralley niet. Lijkt mij sterk dat deze gebruiker geen problemen heeft

Reputatie 6
Badge +3

Welke zender of programma zoekt U? Alles is toch te beluisteren 

Reputatie 7

@RDek Nou heb ik pas na een week of twee geüpdatet en dus het begin van de ellende niet meegemaakt en zou de app wat sneller mijn services mogen vinden bij de start, echt problemen zoals anderen die hier omschrijven (missende speakers, niet in kunnen loggen etc.) heb ik niet, nee.

Mijn punt is dat het voor lezers op deze gebruikerscommunity én voor Sonos interessanter is om te weten wat je problemen van @Krekelluuk nu precies zijn, in plaats van alleen te klagen.

App reageert net zo traag als de vorige 

Nu als mijn vrouw iets heeft geluisterd kan ik niets meer terug zetten (Spotify naar radio) ik zie geen icoontjes meer alleen maar welke apparaten er aanstaan .

Reputatie 7

Een schermprint zou je probleem wat verduidelijken.

Welke zender of programma zoekt U? Alles is toch te beluisteren 

Beste Ronald22,

zo lang je betaald wel. Het betreft hier nederlandse zenders als, Radio 10, 538, veronica, QMusic, Sky, veronica, Joe

Reputatie 7
Badge +3

@RDek 

Gaat prima hoor met die gratis zenders. Onderstaand een schermafdruk van MyTuner Radio. Wel eerst even in de app MyTuner aangeven dat je in Nederland bent.

 

Reageer